موضوعات داغ

حدود نیم میلیون خودروهای هیوندای و کیا فراخوان شدند!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بیش از نیم میلیون خودروی "هیوندای" و "کیا" در سراسر ایالات متحده آمریکا به خاطر عیب موجود در چراغ‌های ترمز خود فراخوان شده‌اند.
طبق گزارش اعلام شده از سوی "دیترویت نیوز"، آمده است که حدود 390 هزار خودروی هیوندای در مدل "الانترا" و همچنین 134 هزار دستگاه خودروی "کیا فورت/ سراتو" در ایالات متحده آمریکا به خاطر عیب موجود در سیستم چراغ‌های عقب خود فراخوان شده‌اند که در این میان، نسخه‌های تولید شده از هیوندای الانترا بین سال‌های 2013 الی 2014 در این لیست فراخوان قرار گرفته‌اند و همچنین خودروی "کیا فورت" هم در مدل‌های 2012 تا 2014 خود در این لیست فراخوان دیده می‌شوند که برای بازبینی و در صورت نیاز رفع عیب آنان، نیاز است که دارندگان این محصولات به سراسر نمایندگی‌های این دو شرکت در ایالات متحده آمریکا مراجعه کنند.

هیوندای الانترا

هیوندای الانترا

شواهد از این قرار است که قطعه قرار گرفته بین سوئیچ وصل کننده برق چراغ و پدال ترمز اتومبیل ممکن است که خراب شده باشد و وقتی شما پدال ترمز را فشار می‌دهید و سپس رها می‌کنید، قطعه مورد نظر کار خود را به درستی انجام نداده و ممکن است که همچنان چراغ ترمز شما روشن باقی بماند و رانندگان دیگر را دچار مشکل کرده و متوجه نشوند که ترمز بعدی شما کی خواهد بود. علاوه بر این، خطای موجود این امکان را برای رانندگان فراهم می‌کند که بدون فشار پدال ترمز، می‌توانند اتومبیل خود را از پارک خارج کنند.
برای رفع این مشکل، نمایندگی‌های این شرکت "قطعه معیوب ترمز" را جایگزین می‌کنند که برای محصولات کیا از تاریخ 30 ژانویه آغاز خواهد شد و برای محصولات هیوندای، رفع عیب آنان از تاریخ 8 فوریه سال آینده شروع می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/25
حالا بیاید طرفداری کره ای هارو کنید.وقتی chrفراخوان داد بدجور خوش کیف شدید.انگار مال باباشونه
1396/9/27
مشکل ترمز الکترونیکی پارک رو با این مشکل یکی میکنی ؟؟؟؟ تازه اونم برای محصولات چندسال پیشه هست نه تویوتا که محصولات ۲۰۱۸ C-HR رو فراخوان داده . تازه امثال جوزدگانی مثله شما هی جاپن جاپن کیفیت کیفیت میکنی و میاین تو صفحات ماشین های کره ای چرت مینویسی کسی برای حضورتون دعوتنامه فرستاده دوست نداری نیا بخون
1396/9/26
کجای کارن تو ایران حتی چراغ ترمز ندارن بعضی ها باید حدس بزنی کی ترمز میزنن 😂