موضوعات داغ

میتسوبیشی ASX جدید آب می‌رود!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که احتمالا می‌دانید، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی به تازگی عضو جدیدی از اتحادیه "رنو- نیسان" شده است و این موضوع بدان معنا خواهد بود که تغییرات بسیار بزرگی در انتظار شرکت خودروسازی میتسوبیشی است.
مدیر تولید محصولات میتسوبیشی موتورز در ایالات متحده آمریکا یعنی "ملوین باتیستا" اعلام کرد: نسل بعد میتسوبیشی اوتلندر می‌تواند خودروی مناسب برای اجرای ایده‌های "رنو- نیسان" باشد که در ساخت آن، قطعا از پلتفرم مشترک استفاده خواهد شد و همچنین فناوری‌های آنان به اشتراک گذاشته خواهد شد. باوجود اینکه هنوز چند سالی تا رونمایی از نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر فاصله داریم، اما ممکن است که شرکت خودروسازی میتسوبیشی با همکاری شرکت‌های متحد خود یعنی "رنو- نیسان"، تغییراتی جامع در اتومبیل ایجاد کند و یا فناوری آن را بهبود ببخشند.
این اتحاد در نقطه آغازین خود قرار دارد، اما مدیر تولید میتسوبیشی موتورز در آمریکای شمالی اعلام کرد: ما سعی داریم ببینیم، آنچه را که می‌توانیم انجام دهیم در نظر داشته باشیم، چگونه می‌توانیم آن را انجام دهیم و همچنین این کار ما چه معنی می‌تواند داشته باشد! این موضوع نشان می‌دهد که اولین تغییرات ما پس از پیوستن به اتحاد رنو- نیسان، می‌تواند شامل تغییراتی جزئی شود که در محصولات آینده میتسوبیشی لحاظ خواهد شد و ممکن است که در وهله اول، تنها شامل اجزا و فناورهای جدید شود که به راحتی می‌توان آنان را به وسایل موجود منتقل کرد.
باتیستا علاوه بر صحبت در مور اتحادیه "رنو، نیسان و میتسوبیشی"، اعلام کرد که نسل بعد از میتسوبیشی اوتلندر اسپرت یا همان میتسوبیشی ASX تاحدودی کوچک‌تر ساخته خواهد شد تا فاصله اندازه و تفاوت‌های آن نسبت به خودروی "میتسوبیشی اکلیپس" بیشتر به چشم آید که در آینده‌ای نزدیک به این موضوع دقیق‌تر خواهیم پرداخت. اما احتمال دارد که این خودرو از نظر ابعاد و اندازه به خودروی کراس اوور "نیسان کیکس" شباهت داشته باشد که در این خصوص شاهد آب رفتن ASX و کوچک‌تر شدن آن خواهیم بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/26
میتسوبیشی یک خودرو اصیل و با کیفیت میباشد و قیمتش هم در مقایسه با رقبا بسیار منصفانه میباشد . فقط میتسوبیشی .