موضوعات داغ

نیسان 370Z مجموعه سریع‌و‌خشن به فروش می‌رسد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هنگامی که صحبت از یک خودروی نیسان 350Z می‌شود، قطعا به یاد سومین قسمت از سری فیلم‌های "سریع و خشن" خواهیم افتاد که با نام دیگر "توکیو دریفت" شناخته می‌شود و همانطور که از نام فیلم پیداست، نیاز است که یک خودروی نیسان 350Z به عنوان یکی از سلاطین دنیای دریفت در این فیلم حضور داشته باشد.
همانطور که از عنوان مقاله می‌توان فهمید، امروز کاری به کار مسابقات خیابانی این فیلم نداریم و یا داستان فیلم و بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده‌اند، بلکه موضوع اصلی این مقاله مربوط به خودروی "نیسان 350Z" خواهد شد که در سومین قسمت از سری فیلم‌های "سریع و خشن"، توسط تاکاشی هدایت می‌شد که حالا قرار است در ناتینگام شایر انگلستان توسط "AutoLogix" فروخته شود.

نیسان 350Z

نیسان 350Z

در متن خبر آمده است که برای بازی در فیلم دو نسخه از این اتومبیل ساخته شده است، اما تنها یک نسخه سالم مانده و حالا سروکله‌اش پیدا شده است تا به قیمت 99 هزار و 950 پوند، یعنی چیزی حدود 134 هزار دلار در اختیار علاقه مندان قرار گیرد. گفتنی است که کار تیونینگ این اتومبیل توسط شرکت معروف ژاپنی "Veilside" انجام شده است که بیشتر از همه مربوط به ظاهر اتومبیل شده و در زیر کاپوت آن یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر مورد استفاده قرار گرفته است که به خوبی از عهده کارکرد خشن و دریفت‌های سنگین در فیلم برآمده است، هرچند نباید فراموش کرد که این اتومبیل 11 هزار مایل کارکرد داشته و ممکن است عملکرد سابق را نداشته باشد.

نیسان 350Z

نیسان 350Z

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای فروش اتومبیل اعلام نشده است، اما تاکنون پیشنهادات برای خرید اتومبیل بر روی 99 هزار و 950 پوند بوده است و باید دید که آیا قیمت این سوپراستار دنیای سینما، آن هم با بازی در یک فیلم معروف و جذاب مثل توکیو دریفت می‌تواند بیشتر از این رقم شود یا خیر.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/25
البته این خودرو ۳۵۰zاست نه ۳۷۰z،چراغ های ۳۷۰zشکسته و زاویه داره،تو سایت خود نیسان هم تصویرش هست.
1396/9/25
تصویر ها 350z هستن.
1399/9/2
سلام
من بیشتر یاد آندرگراند افتادم با شتاب عالی و فرمون پذیری افتضاحش تو آندرگراند
1401/11/12
خر ها این z350 هستش