موضوعات داغ

مراسم تحویل چری تیگو 7 به مشتریان + عکس

عکس مطلب اول
شرکت مدیران خودرو در مراسمی تعدادی از خودروهای چری تیگو ۷ را به مشتریان خود تحویل داد. این مراسم با حضور شو چینگ سونگ معاون بازاریابی و فروش شرکت چری و البته حضور مدیران شرکت چری در ایران برگزار شد. در این مراسم چری ضمن عذر خواهی از مشتریان بات تاخیر در تحویل برخی خودروها اعلام کرد که مشکلات تحویل خودروها تا حدزیادی رفع شده است و امیدواریم که دیگر مشکلی در این خصوص پیش نیاید.
در این مراسم همچنین عنوان شد که چری از شهریور تا آذرماه تا کنون ۵۴۰ دستگاه خودروی چری تیگو ۷ را تحویل مشترین خود داده است و ۴۸۰ دستگاه خودروی دیگر نیز تا طی دو هفته ی آینده تحویل مالکان خود خواهند شد.

چری تیگو 7

چری تیگو 7

در خصوص خودروی چری تیگو ۷ نیز باید عنوان کرد که این خودرو جدیدترین محصول کراس اوور چری چین در ایران است که توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می شود. این خودرو به امکاناتی نظیر دوربین 360 درجه، سقف پانورامیک مجهز به سانروف، 6 ایربگ، سیستم های پایداری، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم رانندگی اقتصادی (ECO)، حسگرهای نور و باران، سیستم کنترل دمای تایرها، کامپیوتر سفری، صندلی راننده برقی با روکش چرمی و امکاناتی از این دست مجهز است و می تواند رضایت سرنشینان را از بابت تجهیزات رفاهی تامین کند.
از نظر فنی نیز خودروی چری تیگو ۷ به یک موتور ه یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر مجهز است. نیروی این موتور نیز با استفاده از یک گیربکس ۶ دنده ی دوبل کلاچ به چرخ های جلویی انتقال پیدا می کند و می تواند این خودروی ۱۴۴۹ کیلوگرمی را در عرض ۱۰.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز به ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت می رسد و می تواند در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی ۶.۷ لیتر بنزین را مصرف کند.
در انتها می توانید تصاویر تهیه شده توسط خودروبانک از این مراسم را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

20 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/28
واقعا خیلی از سرمایه داران امروز ایران مدیون چین هستن!
1396/9/28
دیگه حالم بهم میخوره از این خبرا میبینم
از یه طرف ورود خودروهای باارزش و برندهای معتبر ممنوع کردن
از این طرف خوشحال و خندان که آشغالای چینی تحویل مردم میشه
یعنی کار سپرده شده دست یه مشت....
1396/9/29
من با حرف شما از طرفی موافق و از طرفی مخالفم . حرف شما درباره این که نمیذارن خودرو های خوب وارد کشور بشن صحیحه اما باید بگم که دیگه اون دورانی که چین ماشینای آشغال میزد تموم شده و الان پنج شیش ساله که چینی ها ماشینای خوب میزنن . شما برو تیم طراحی همین تیگو 7 رو ببین! بیشترشون از طراح های بزرگ دنیا هستند و خداییش اگر شما بخواهید صادقانه و بدون تعصب از نظر طراحی بین تیگو 7 و راو 4 جدید یکیشونو انتخاب کنی به نظر شما تیگو قشنگ تره یا راو 4 ؟
کلا چون اسم ماشینای چینی بد در رفته ما حاضر نیستیم کمی واقع بین باشیم و واقعیتو بپذیریم . من خودم مزدا 3 داشتم و الان تیگو پنج و واقعا جز شتابش از مزدا 3 چیزی کم نداره که اون مسئله هم تو تیگو 7 رفع شده . شتابی که کارخانه چری برای این ماشین اعلام کرده 10 ثانیه هستش و تستی هم که از این ماشین تو سایت اسب بخار گرفتن هم همین عدد رو نشون داده فقط با 7 صدم ثانیه اختلاف با وجود اینکه شرایط تست شتاب یک شرایط ایده آل نبوده . و این نشون دهنده خیلی چیزهاست . قطعات این ماشین هم کامل چینی نیست مثلا سیستم ترمز هاش مال بوش آلمانه، شاسیش مال فولکس هستش ، گیرباکسش مال یک شرکت معتبر ژاپنیه که الان اسمش خاطرم نیست و توربوش هم آمریکاییه. در جواب به آقا علی هم باید بگم که تا به حال این همه ماشین چینی خریداری شده آیا همشون کمتر از یک سال کار کردن؟ میتونید برید از صاحباشون بپرسید
1396/10/1
شما حالت خوب نیس برو پیش دکتر!
ژاپنی رو با اشغال چینی درجه چندم مقایسه میکنی!؟؟
اصلا ب حرف شما ها اعتبار نیس! چرا؟ چون با کدوم سند و مدرک میگی فلان چیزش مال فلان کشوره!؟؟ تازشم اگرم فرض محال مال اون کشور باشه بحث مچ و هماهنگ بودن اونها با هم مطرح میشه و میشه قضیه شتر گاو پلنگ!
1396/9/28
همه چیز ماشین خوبه ب غیر از صفحه کیلومترش اصلا با عقل ادم جور در نمیاد یکی هم قیمتش خیلی زیاده بدرد کسی میخوره ک 5سال نگه داره
1396/9/29
این اگه تو سال اول ندازت تو خرج باید کلاهتو بندازی بالا , اون ماشین کره ای هان که 5 سال بدون خرج بهت کار می دن
1396/9/30
شما ماشین کره ای داشتید ک میگید بعد ۵ سال میندازدتون تو خرج ؟؟ پس چرا از من ننداخته ؟؟؟
مال ۲۰۰۹ اخراش بگیر ۲۰۱۰ ۱۲۰ هزارم کار کرده،نمیدونم ماشینای کره ای بقیه با ما فرق داره یا الکی ی چیزی شنیدند میپرونند من جز خرج روغن و خرجای عادی ک واسه همه ماشیناس تا حالا خرجی نکردم،همون ماشینای پژو سال ۷۴ ام اگ درست باش میرفتی تا ۱۰ سال بدون خرج واست راه میرفت اینا ک الان مال ۲۰۱۷.خواهشن اگ تجربه ای ندارید الکی نگید.
1396/9/28
چه عجب مدیران خودرو تحویل داد،کرمان موتور هم از اینا یاد بگیره پدرمردم رو در میاره این کرمان موتور تا تحویل بده مخصوصا تو هیوندا،با اون خدمات پس از فروش افتضاحشون
1396/9/28
دم اونایی که ابی و قرمز خریدن گرم. چیه همش سفید اه. از خودروبانک ازین نظر خیلی خوشم میاد که همهجور نظرو تایید میکنه سانسور نداره دمت گرم.
1396/9/28
امروز تیگو 7 رو 9 میلیون گرون کردن بدون اینکه دلیلش رو بگن و متاسفانه دولت اصلاً نظارتی نداره
1396/9/28
آخه واسه تحویل ماشین هم اینقدر تیتر میزنن و هیاهو میکنن.خب وضیفه شونه تحویل بدن.ملتو تو صف کردن انگار برنده شدن میخوان جاییزشونو بگیرن
1396/9/28
ما هم ایران خودرو رفتیم رانا تحویل بگیریم مراسم داشتن بعدش هم ماشینو توی نمایندگی همون جا که بود گذاشتیم به علت روغن سوزی فقط همه رنگی از دود از اگزوزش بیرون میومد خیلی هم تشکر کردن از خریدمون
1396/9/29
آقارضا باسلام خیلی با پیامت حال کردم یه طنز عمیقی تلخی داشت دمت گرم
1396/9/28
هروقت از این خبرا هست من فقط میام یه چیزایی تو عکس ها میبینم کاری ام به فرغونای چینی ندارم خخخخخخخ
1396/9/28
درسته که چینی ها خیلی پیشرفت کردن و برند چری هم طراحی اش رو آپدیت کرده و مطابق خبا سلایق مردم خودرو تولید می کنه اما متاسفانه افت قیمت خودروهای چینی خیلی زیاده و هنوز هم خیلی جا نیفتاده که کسی خودرو چینی کارکرده بخره ! برای همین در بعضی مواقع علاوه بر اینکه خودرو چینی کارکرده افت قیمت می کنه مشتری هم نداره!
صاحب اول و آخرش خودتی اگر نخواستی نگه داری باید با ضرر بفروشی ولی در مورد خودروها هیوندای و کیا و تویوتا این مسئله افت قیمت کارکرده کمتر دیده می‌شه به عنوان مثال تویوتا rav4 کارکرده مدل 2015 بسته به کارکرد حدود 200 میلیون قیمت داره ولی اگر همین چری تیگو 7 که الان 130 میلیون قیمت داره کارکردش رو 120 میلیون هم نمی خرن!
1396/9/28
اوووووووووووه
کی بخره این همه ماشین سفید رنگ رو؟ آهان مردم افسرده ایران!!!!
1396/9/29
مبارکشون باشه. ایشالله به سلامتی و شادی استفاده کنن.
کل نظرات رو که میبینی همه دارن غر میزنن. یا همه این دوستان از قشر مرفه جامعه هستن که با این نظرات این جور برداشت میشه که همه این دوستان سالی یه ماشین لوکس از خود آلمان وارد میکنن که اینجور ماشینها واسشون آشغاله. یا اینکه ما جزو اولین یا نهایتا دومین خودرو ساز این کره خاکی هستیم که اگه یه هفته آخرین طراحی ماشینامون عقب بیوفته کل دنیارو تحت تاثیر قرار میده و حتی دیده شده نفت اوپک رو هم تحت تاثیر قرار داده.
دوست عزیزی که به این محصولات میگی آشغال. سوالم اینه که آیا تا الان به غیر از محصولات لاکچری و متنوع ایران خودرو چیزی دیگه ام سوار شدن این دوستان؟؟؟
پس سر جدتون انقدر باعث خنده و تمسخر دیگران نشید.
1396/9/29
ندونی انگار بنز تحویل دادن !!
دلقکا !!!
1396/9/29
سفید سفید سفید سفید سفید سفید سفید سفید
اووووووف.
1396/10/1
اینایی ک ماشین چینی رو ب این قیمت میخرن براشون دعا کنید حالشون خوب بشه!