موضوعات داغ

اتوخسروانی حامی موسسه خیریه بچه های سیب سرخ + تصاویر

عکس مطلب اول
مشتریان شرکت فروش خودروی اتوخسروانی از این پس از حامیان موسسه ی خیریه ی بچه های سیب سرخ به حساب خواهند آمد.
موسسه ی خیریه ی بچه های سیب سرخ در زمینه تامین نیازهای اولیه، بهداشت و سلامت تا کمک های آموزشی و درمانی و برنامه ریزی برای ورود هر چه شایسته تر کودکان و نوجوانان به جامعه فعالیت می کند و ۲۱۸۰ مفر از دانش آموزان را در سراسر کشور تحت پوشش خود دارد.
اتوخسروانی از تیرماه امسال تصمیم به مشارکت با این موسسه ی خیریه گرفته است و از این پس مشتریان این شرکت با هر خرید خودرو از اتوخسروانی ۱۲۰ هزار تومان به موسسه خیریه ی بچه های سیب سرخ کمک می کنند. این پروژه یاری مهر نام دارد و بر اساس آن این موسسه ی خیریه با این مبالغ نیازها و مایحتاج یک دانش آموز را تامین می کند.
علی خسروانی مدیرعامل مجموعه نمایندگی های اتوخسروانی با اعلام این خبر گفت: تیرماه امسال با همکاری موسسه خیریه بچه های سیب سرخ تصمیم به مشارکت و حضور در پروژه "یاری مهر" گرفتیم. تا پایان شهریورماه امسال و از طرف 200 خریدار ومشتری مجموعه اتوخسروانی هر یک 120هزار تومان و در مجموع 24 میلیون تومان برای تحقق طرح "یاری مهر" اختصاص یافته است.
مدیرعامل اتوخسروانی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه شخصا با این مسئله که کار خیر و نیکو را در "بوق و کرنا کردن" مخالفم، گفت: در موضوع طرح "یاری مهر" به دلیل اینکه در همایش تیرماه اعلام عمومی صورت گرفته بود فقط به دنبال ادای دین به خریداران و مشارکت کنندگان در این طرح نیکوکارانه هستیم.
لازم به ذکر است که موسسه خیریه ی بچه های سیب سرخ ۱۴ سال است که در امور خیریه فعالیت دارد تا نیازهای کودکان و نوجوانان نیازمند را برطرف کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/29
از خودرو بانک بعید که اینطوری از نمایشگاه های ماشین که به هیچ چیز جز جیب گشاد خودشون فکر نمیکنن اینطوری بیاد تبلیغ کنه
داماد ما دوست صمیمی اقای خسروانی و همشهری ایشون اهل اذربایجان غربی بودند اما هنگام خرید ماشین از خسروانی اتومبیل تصادفی رو به جای سالم معرفی کردند و با این کار 15 میلیون ضرر به ایشون زدند حالا به نظرتون ایا اینجوری کار خیر قبول واقع میشه؟؟؟
1396/9/29
99%نمايشگاهي ها كلاه بردار هستن،١٠٠٪؜شركتهاي وارد كننده هم دورغگو مراقب باشين كلاه سرتون نره،هر حرف مثبتي زدن مطمين باشين ميخوان كلاه سرتون بزارن
1396/9/29
با یه کراوات میخوان بگن که نمایشگاهی نیستیم و .... ولی واقعیت اینه که اون کراواتی که اویزون کردید مطلقا ذات پلشت نمایشگاهیتونو پنهان نمیکنه