موضوعات داغ

اولین تصاویر از بی ام و X7 منتشر شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگرچه کمپانی خودروسازی بی.ام.و حدود یک سال پیش نسخه کانسپت شاسی بلند X7 را معرفی کرد، اما این شرکت از همان لحظه رونمایی طرح کانسپت X7 دست به کار شده و در تلاش است تا هرچه سریع‌تر، نسخه نهایی X7 را آماده عرضه به مشتریان خود کند، تا اینکه بلاخره کمپانی خودروسازی بی.ام.و با انتشار چندین تصویر از خطوط تولید خود در " اسپارتانبرگ " کارولینای جنوبی، رسیدن به نسخه نهایی X7 را تایید کرده است که انتظار می‌رود در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2018 و یا در نمایشگاه اتومبیل ژنو 201، شاهد رونمایی از نسخه نهایی X7 باشیم و سپس در اواخر سال 2018 میلادی، این خودروساز آلمانی ثبت سفارش و عرضه اولین محموله از شاسی بلندهای X7 خود را به مشتریان آغاز کند.

بی ام و X7

بی ام و X7

نکته جالب این تصاویر، نشان دادن قسمت‌های مختلف X7 بدون پوشش استتار است که قبل از رونمایی رسمی از این محصول، می‌توان به یکسری ویژگی‌های ظاهری اتومبیل پی برد، همچون چراغ‌های پیشانی نازک و پیشرفته، جلوپنجره‌های مشبک بزرگ و کلیوی شکل که سنت این خودروساز باواریایی را به تصویر می‌کشد، دریچه‌های هدایت هوا در انتهای گلگیر جلو و... که می ‌توان پس از رونمایی رسمی آن توسط بی.ام.و، به جزییات و ویژگی‌های بیشتر آن دسترسی پیدا کرد.
نسخه‌های موجود در خطوط تولید کارخانه " اسپارتانبرگ" که تصاویر آن منتشر شده است، در واقع مدل‌های اولیه خواهد بود که قرار است تست‌های فنی آن در زیر پوشش استتار انجام شده و نواقص احتمالی آن برطرف شود.

بی ام و X7

بی ام و X7

طبق گفته بی.ام.و، کارخانه اسپارتانبرگ بزرگ‌ترین سایت تولید این شرکت در مساحت 560 هزار متر مربع خواهد بود که در سال 2016 میلادی، تعداد کارکنان آن نزدیک به 9000 نفر اعلام شده است که به طور سالیانه، ظرفیت تولید 411 هزار اتومبیل را خواهد داشت که حدود 70 درصد از آن به کشورهای دیگر جهان صادر می‌شود. از زمان راه اندازی این شرکت در سال 1994 میلادی هم موفق به تولید 3.9 میلیون وسیله نقلیه شده است که بخش قابل توجهی از آن به دیگر کشورهای جهان صادر شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/1
فوق العادس.واقعا بى ام و بينظيره.عاشقشم