موضوعات داغ

عملکرد نه چندان خوب مرسدس بنز GLA

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
وسایل نقلیه جدید، معمولا یکی از بزرگ‌ترین خریدهای مصرف کنندگان در طول زندگیشان خواهد بود، بنابراین مهم است که مشتریان چیزی بخرند که سالیان سال از آن لذت ببرند و قابلیت استفاده داشته باشند، اما متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد و گاهی اوقات مشتریان چندین هزار دلار بابت ماشینی پرداخت می‌کنند که چند سال بعد از خرید آن و یا حتی چند ماه پس از خرید، پشیمان شده و سعی می‌کنند آن را به شخص دیگری واگذار کنند. حال در این بین "گزارش مصرف کنندگان" یا به نوعی "کانسومر ریپورتز"، لیستی از بدترین خودروهای دست دوم موجود در بازار منتشر کرده است تا به مردم در خریدهای اشتباه خود کمک کند و از این کار اجتناب کنند، پس در ادامه با خودروبانک همراه باشیم تا بدترین خودروهای دست دوم موجود در بازار با کمترین تقاضای ممکن را برای شما معرفی کنیم.

خودروی مینی ون

دوج گرند کاروان

دوج گرند کاروان

اگر به سال 2008 میلادی بازگردیم، دوج گرند کاروان را خواهیم دید که به قیمت 25 هزار و 995 دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت. حال همانطور که "کانسومر ریپورتز" گزارش می‌دهد، این اتومبیل در بین خودروهای مینی ون دارای بدترین رتبه اقتصادی و مصرف سوخت است که باعث خواهد شد بازار دست دوم این اتومبیل در سگمنت خود بسیار ناامید کننده باشد.

خودروی شاسی بلند سایز بزرگ

اینفینیتی QX60

اینفینیتی QX60

انتظار این مورد را نداشتیم، اما خودروی شاسی بلند اینفینیتی QX60 به عنوان بدترین خودروی این بخش انتخاب شده است. به طور کلی، خودروهای شاسی بلند سایز بزرگ باید خیلی راحت، قدرتمند و لوکس باشند، اما خودروی شاسی بلند QX60 شما را در این زمینه ناامید خواهد کرد، بویژه مصرف سوخت اتومبیل که یک مشت محکم از سوی اینفینیتی به صورت مشتریان خود است.

خودروی شاسی بلند سایز متوسط

دوج جرنی

دوج جرنی

علاوه بر دوج گرند کاروان، یکی دیگر از اعضای خانواده این خودروساز آمریکایی هم در لیست وجود دارد و آن هم خودروی "دوج جرنی" در بین خودروهای شاسی بلند سایز متوسط خواهد بود که برخلاف نیسان پتفایندر در صدر جدول، این خودرو در قعر جدول به عنوان بدترین خودروی شاسی بلند سایز متوسط دست دوم معرفی شده است که درست همانند برادر خود، از مصرف بالای سوخت رنج می‌برد.

خودروی کراس اوور

شورلت ترکس

شورلت ترکس

شورلت ترکس به تازگی یک چهره جدید دریافت کرده است، اما گزارش مصرف کنندگان می‌گوید که بزرگ‌ترین مشکل این خودرو، مربوط به پیشرانه چهار سیلندر 1.4 لیتری آن خواهد بود که باوجود سود جستن از توربوشارژر، به اندازه کافی قدرتمند و کارآمد نیست. این موسسه همچنین اشاره می‌کند که شورلت ترکس دارای سواری سخت و همچنین یک قیمت گذاری بلند پروازانه است که باعث شده بازار فروش مجدد آن را با مشکل مواجه کند.

خودروی سدان

نیسان ورسا

نیسان ورسا

نیسان ورسا یکی از مقرون به صرفه‌ترین خودروهای سدان است که در بازار ایالات متحده آمریکا فعالیت دارد، اما خریداران ممکن است که بخواهند ماشینشان را کمی لوکس‌تر و پیشرفته‌تر انتخاب کنند، به همین دلیل است که بازار دست دوم این خودرو چندان رونق نداشته و یا فروشندگان این اتومبیل با یک ضرر اساسی به فروش اتومبیل خود راضی می‌شوند.

سدان کامپکت

آکورا ILX

آکورا ILX

همانند شورلت ترکس، خودروی سدان آکورا ILX هم به تازگی یکسری بروزرسانی‌های ظاهری و تجهیزاتی دریافت کرده است تا نقاط ضعف خود را برطرف کند، اما این پیشرفت‌ها به "سفتی" و "سواری متلاطم" خودرو کمکی نکرده است تا همچنان یک خودروی ناامید کننده برای مشتریان باشد، هرچند سیستم انتقال قدرت اتومبیل بسیار بد بوده و سیستم سرگرمی آن هم چندان تعریفی ندارد که در نوع خود جالب است!.

سدان بزرگ

نیسان سنترا

نیسان سنترا

خودروی نیسان سنترا در این بخش، بسیار تلاش می‌کند که مشتریان خود را راضی نگه دارد، اما گویا سواری سخت و تجربه نه چندان جالب مشتریان با این اتومبیل، باعث شده است تا خودروی سدان نیسان سنترا یکی دیگر از خودروهای قرار گرفته در این لیست باشد که بازار دست دوم آن چندان پر رونق نبوده و کمتر کسی به سراغ خرید مجدد آن برود.

خودروی سوپر مینی

فیات 500

فیات 500

شکی در این موضوع نیست که خودروی فیات 500 یکی از شناخته شده‌ترین خودروهای موجود در بازار است، اما فارغ از طراحی ظاهری اتومبیل که تقریبا از همان ابتدا به همین شکل مانده و تنها فرم آن چند سال یکباری تغییر می‌کند تا به نوعی نسل جدید آن عرضه شود، بزرگ‌ترین مشکل فیات 500 نه طراحی ظاهری آن، بلکه یک رانندگی متلاطم و آشفته، موقعیت رانندگی ناخوشایند و همچنین فضای کابین پرسروصدا خواهد بود که باعث شده است خودروی سوپر مینی فیات 500 باوجود اینکه یکی از معروف‌ترین خودروهای جهان است، به عنوان بدترین خودروی موجود در این سگمنت شناخته شود که مشتریان خود را پس از مدتی فراری داده و همچنین بازار دست دوم آن چندان روی خوشی نشان نمی‌دهد.

خودروی ون

فورد ترانزیت

فورد ترانزیت

معمولا شرکت‌های بزرگ خودروسازی مانور زیادی بر روی ماشین‌های ون نمی‌دهند و همچنین در رسانه‌های بزرگ خبری، خیلی کم صحبت از یک اتومبیل ون به میان می‌آید، اما هرچقدر با خودروهای ون آشنایی نداشته باشیم، قطعا همگی ما برای یکبار هم که شده باشد، اسم ون "فورد ترانزیت" به گوشمان خورده است. حال به گزارش "کانسومر ریپورتز"، خودروی ون فورد ترانزیت در مدل کانکت، به عنوان یکی از وسایل نقلیه تجاری نامطلوب معرفی شده است که رتبه بندی متوسط سوخت، کمبود امکانات داخل اتومبیل و همچنین استفاده از مواد ارزان قیمت در داخل کابین اتومبیل، از دید مشتریان نقاط ضعف اتومبیل معرفی شده است، هرچند این خودرو یک مدیریت و کیفیت سفارس مناسب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ناامید کننده‌ترین وسیله نقلیه

مرسدس بنز GLA

مرسدس بنز GLA

بدون شک وقتی شما یکی از معتبرترین برندهای اتومبیل را خریداری می‌کنید، انتظار دارید که یک سواری عالی با کیفیت مثال زدنی داشته باشد، همچون محصولات مرسدس بنز که مشتریان با نیت داشتن یک خودروی باکیفیت و پیشرفته، اقدام به خرید محصولات آن می‌کنند، اما جالب است بدانید که ناامید کننده‌ترین اتومبیل در این لیست، مرسدس بنز GLA خواهد بود که باوجود جاه طلبی‌های لوکس خود، باز هم نتوانسته است مشتریان خود را برای مدت زمان زیادی راضی نگه دارد تا قید هزینه 33 هزار و 400 دلاری اتومبیل را در مدل‌های پایه زده و مشتریان اتومبیل تصمیم به واگذاری آن به شخص دیگری داشته باشد. دلایل اصلی ناامید شدن هم از دیدگاه مالکان این خودرو، می‌تواند مربوط به یک جعبه دنده بسیار بد، میدان دید ضعیف، صدای بلند، سواری سخت و... باشد که این اتومبیل را تبدیل به ناامید کننده‌ترین اتومبیل کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/4
اگه نمیخانش بیارن بدن به ما.... ما دوسش داریم... نا امیدم نمیشیم ازش... ما هم تیبا هامون رو میدیم به اونا...
1396/10/5
ميشه ١٣٠ ميليون راضيم نيستن؟؟!!!