موضوعات داغ

فیلم سریع و خشن را به صورت زنده تماشا کنید!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از تماشای 8 سری از فیلم‌های "سریع و خشن" در قاب تلویزیون یا به صورت مجازی در سینما، بلاخره یک نمایش زنده با نام این "مجموعه" برگزار خواهد شد که علاقه مندان می‌توانند از ماه آینده، در سالن 20 هزار نفری "O2 Arena" لندن یک نمایش هیجان انگیز از اتومبیل‌های خشمگین را شاهد باشند که نمونه آنان در فیلم‌های اصلی این سری هم مورد استفاده قرار گرفته است.
پس از 15 هفته آموزش در شهر "اوکهام" واقع در میدلند شرقی انگلستان، گروه سریع و خشن خود را برای نمایش فوق العاده در مرکز نمایشگاه ملی بیرمنگام آماده می‌کند که در این زمینه، از ماشین‌های واقعی و همچنین تکنولوژی‌های پیشرفته اجرایی و نورپردازی استفاده خواهند کرد تا کارشان هیجان انگیزتر و دقیق‌تر شود. اما مهم اینجاست که این نمایش، شاید اولین نمایش فیلم مانند در یک سالن 20 هزار نفری باشد که قطعا پس از 15 هفته آموزش، نتیجه آن خارق العاده خواهد شد.

این تیم متشکل از 11 راننده حرفه‌ای خواهد بود که از بین 2000 نفر متقاضی انتخاب شده‌اند و پس از طی کردن پروسه‌های سخت مصاحبه، تست‌های عملی از آنان گرفته شده است و سپس نکات پیشرفته رانندگی به آنان آموزش داده شده است تا برای انجام این کار بزرگ خودرویی، آن هم به صورت زنده آمادگی کامل داشته باشند.
به طور کلی، اعضای این تیم شامل "کریس ناکس"، "جسیکا هاوکینز"، "آنتونی اسکات"، "جاناتان ایروین"، "جودی راشبورن"، "باستی باتلر"، "میشل وستبای"، "کریس مورنا"، "نیتن گرهولد" و در پایان شامل "سباستین فوسیر" می‌شود که در این نمایش زنده سوار بر اتومبیل ایفای نقش خواهند کرد.

در این نمایش بزرگ، نزدیک به 42 وسیله نقلیه وجود خواهد داشت که در بین آنان از موتورسیکلت گرفته تا یک تانک کامل دیده می‌شود، هرچند برخی از ماشین‌های اصلی فیلم "سریع و خشن" هم داخل آن دیده می‌شود که مهم‌ترین اعضای آن شامل یک دستگاه "نیسان 350Z" از فیلم توکیو دریفت، دوج چلنجر از نسخه هفتم این فیلم و همچنین دو خودروی رمپ از قسمت ششم این سری دیده می‌شود که اگر بخاطر داشته باشید، اتومبیل‌های کوچک و اصلاح شده با یک سطح شیب دار فلزی بر روی خود بودند که می‌توانستند ماشین‌های مختلف را به هوا پرتاب کند، هرچند خودروی معروف ون دیزل در قسمت آخر این سری هم دیده می‌شود که در پشت آن یک موتور عجیب و غریب نصب شده بود و می‌توانست یک شتاب و قدرت حیرت انگیز برای اتومبیل داشته باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/7
از وقتی مرحوم پل واکر اروج کرد و به دیار باقی شتافت دیگه رقبتی به نگاه کردن به این فیلم ندارم
1397/2/21
من عاشق پل واکر هستم.از وقتی پل واکر به بهشت رفته من خیلی ناراحت شدم که پل دیگه بین ما نیست . پل میگفت :اگر روزی سرعت مرا کشت گریه نکن چون من لبخند خواهم زد.در سریع و خشن 9 و 10 به گفته ی وین دیزل جوردانا بروستر در نقش میا تورتو همسر برایان اوکانر باز خواهد گشت احتمال بازگشت شخصیت برایان اوکانر وجود دارد . همچنین در تریلر سریع و خشن 9 برایان اوکانرو دیدم یکم حالم بهتر شد . خدا کنه برایان اوکانر در سریع و خشن 9 و 10 برگرده وگرنه بدون برایان فیلم های سریع و خشن دیگه حال نمیده.