موضوعات داغ

گردهمایی بزرگ خودروهای کلاسیک در پیست آزادی تهران + عکس

عکس مطلب اول
روز گذشته پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران شاهد برگزاری گردهمایی بزرگ خودروهای کلاسیک بود که این گردهمایی با حضور گسترده ی خودروها و بازدیدکنندگان همراه شد.
این گردهمایی را باید یکی از بزرگترین ها در نوع خود در کشور دانست و شاهد حضور انواع خودروهای آلمانی، ژاپنی، آمریکایی و ... بودیم که اکثرا نیز توسط مالکان خوش سلیقه ی خود در شرایط مناسبی نگهداری شده بودند.
در بخشی از این گردهمایی شاهد ردیف شدن خودروهای آلمانی بودیم که در بین آنها بی ام و های ۲۰۰۲ جلب توجه می کردند و یادآور خاطرات خوشی هستند. انواع بی ام و های سری ۳ و ۵ کلاسیک نیز در کنار آنها قرار داشتند که تنوع رنگ آنها جالب توجه بود. در این بین حضور چند دستگاه از محصولات روز بی ام و نظیر سری ۳ کروک و سری ۵ اتاق F10 نیز جالب توجه بود. پس از آن محصولات مرسدس بنز نیز با وقار خاصی ردیف پارک شده بودند. تقریبا می شد گفت تمامی انواع بنزی که در ایران هستند در این گردهمایی نیز حضور داشتند.
بخش دیگری نیز که مورد علاقه ی طرفداران خودروهای تیونینگ شده بود را فولکسهای گل و گلف به خود اختصاص داده بودند. البته فولکس های بیتل نیز علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده بودند.
سایر خودروهای شذکت کننده نیز شامل پیکان، پاترول، جگوار، انواع خودروهای آمریکایی شورولت، فورد، کادیلاک، بیوک، الدزمبیل و پونتیاک، جیپ، محصولات تویوتا، نیسان، رنو، میتسوبیشی و ژیان بودند.
در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده از این گردهمایی توسط خودروبانک را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/2
چطور میشه از این گردهمایی ها از قبل خبر داشت ؟
1396/10/2
واااای بیتل کروک صورتی تو عکس رو ببینید.قشنگ مالکش ماشین رو به مرز نابودی کشونده.کروک دستی.تغییر رنگ.استفاده از صندلی های اسپرت مدرن امروزی.نمیدونم بعضی ها که کلاسیک باز نیستند چه اصراری به داشتن ماشین کلاسیک دارن و با تغییرات ناشیانه اونو خراب میکنن؟واقعا جای تاسف داره
1396/10/2
این سبک تغییرات تو همه جای جهان هست
قرار نیس ک همه یه سلیقه داشته باشن و کلاسیک سوار باشن
مخصوصا تو ژاپن وامریکا این تیپ تغییرات مرسومه
مثل سبک low rider یا اون چراغونی های ژاپنیا
1396/10/2
ممنون بابت عکسا ولی کاش از جیپ ها هم عکس میگرفتین این ماشینا هم خیلی طرفدار دارن
1396/10/5
فقط پیکان وانت سبز :-)
1396/10/5
آخه چرااااااااااااااااا از فلکس واگن استیشن عکس نگرفتییییییییییییییین