موضوعات داغ

5 خودروی قابل اعتماد مشتریان در بازار آمریکا را بشناسید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید شما هم تایید کنید که خرید یک اتومبیل شخصی، می‌تواند یکی از لذت بخش‌ترین لحاظ زندگی یک نفر باشد، اما در بازار خودرو بویژه برای مشتریان خارجی، انتخاب‌های بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است بهترین ماشین سال و یا بدترین ماشینی که امکانش وجود دارد را خریداری کند، به همین منظور سازمان "گزارش مصرف کنندگان" که به نوعی تحت عنوان "کانسومر ریپورتز" شناخته می‌شود، لیستی از 5 خودروی رضایت بخش بازار را منتشر کرده است که می‌تواند صاحبان خود را راضی نگه دارد، هرچند اتومبیل‌های قرار گرفته در این لیست، بیشتر از همه خودروهای سوپراسپرت و یا خودروهای لوکس گران قیمت هستند که شاید هرکسی توانایی خرید آنان را نداشته باشد و طبیعی است که رضایت مشتریان خود را جلب کنند.
به طور کلی، این نظرسنجی بر روی کسانی انجام شده است که حداقل 6 ماه با اتومبیل خود رانندگی کرده‌اند و در نظرسنجی مربوطه، سوالات مختلفی از تجربه رانندگی، راحتی اتومبیل، ارزش خرید، طراحی ظاهری، سیستم سرگرمی و همچنین سیستم تهویه مطبوع کابین از آنان سوال شده است که در مجموع باعث شده 5 خودروی جدید بازار با رضایت مندی بسیار خوب مشتریان انتخاب شده و در ادامه مورد بررسی قرار گیرد.

فورد F-350

فورد F-350

5- فورد F-350
معمولا فورد سری F با مدل‌های F-150 معروف شده است، اما اینجا بزرگ‌ترین نسخه از سری فورد F، یعنی خودروی پیکاپ فورد F-350 را خواهیم داشت که حتی مشتریان می‌توانند برای استفاده سنگین‌تر از فضای بار خود، از چهار حلقه رینگ و لاستیک بر روی محور عقب اتومبیل استفاده کنند. به طور کلی، این خودرو طبق ادعای "کانسومر ریپورتز" موفق به دریافت کمتر از 90 درصد از رضایت مندی مشتریان خود شده است که با این وجود، باز هم آن را در بین 5 خودروی رضایت بخش جدید از دید مخاطبان قرار داده است.

لینکلن کانتیننتال

لینکلن کانتیننتال

4- لینکلن کانتیننتال
فضای بزرگ داخل کابین، می‌تواند یکی از اصلی‌ترین آرزوهای مشتریان هنگام خرید یک اتومبیل باشد که در این زمینه، شرکت خودروسازی لینکلن با عرضه خودروی سدان سایز بزرگ "کانتیننتال" خواسته‌های مشتریان خود را برآورده کرده و موفق به دریافت 91 درصد از رضایت مشتریان خود شده است.

شورلت کوروت

شورلت کوروت

3- شورلت کوروت
از اینجا به بعد را می‌توان متعلق به خودروهای سوپر اسپرت دانست که اولین آن، خودروی سوپر اسپرت شورلت کوروت C7 خواهد بود که طبق ادعای منابع خبری، صاحبان خود را شگفت زده کرده است تا با 91.2 درصد رضایت مندی مشتریان، در جایگاه سوم این لیست قرار گیرد.

پورشه 911

پورشه 911

2- پورشه 911
حتی در بین رضایت مندی کلی مشتریان از خودروهای موجود در بازار، همیشه دو کمپانی خودروسازی ژاپنی لکسوس و شرکت آلمانی پورشه با یکدیگر رقابت نزدیک دارند، حال در جزییات و بین خودروهای عرضه شده در بازار ایالات متحده آمریکا هم کمپانی خودروسازی پورشه همراه با خودروی سوپر اسپرت "پورشه 911"، موفق به دریافت جایگاه بسیار خوبی شده است با دریافت 92.1 درصد از رضایت مندی مشتریان، در جایگاه دوم این لیست دیده می‌شود.

تسلا مدل S

تسلا مدل S

1- تسلا مدل S
در پایان هم به خودروی تمام الکتریکی تسلا با قدرت و شتاب حیرت انگیز، یعنی خودروی تسلا مدل S خواهیم رسید که برخلاف انتقادهای بسیار زیادی که بر روی ماشین‌های تمام الکتریکی در جهان می‌شود، باز هم این اتومبیل در ایالات متحده آمریکا موفق به دریافت بالاترین سطح از رضایت مندی مشتریان خود، یعنی به مقدار 92.5 درصد شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد