موضوعات داغ

آیا مرسدس A45 AMG می تواند نیسان GT-R راشکست دهد؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
حدود چهار دهه می‌شود که خودروهای هاچ بک برای برطرف کردن نیازهای جوانان ساخته شده‌اند. خودروهایی که با قیمت‌های نسبتا ارزان و هماهنگ با روحیات جوانان، توانسته‌اند طیف وسیعی از جوانان را به سمت خود جذب کنند. به مرور زمان شاهد سیر صعودی این دسته از خودروها بودیم و در 10 سال گذشته نیز این دسته از اتومبیل‌ها به خودروهای اسپرت نزدیک و نزدیک‌تر شده است تا اینکه در نهایت شاهد تولد مرسدس بنز A45 AMG با خروجی قدرت بسیار بالا بوده ایم.
تا به امروز فیلمهای متعددی از رقابت درگ میان مرسدس بنز A45 AMG با خودروهای مختلف بازار منتشر شده است، اما آیا این خودرو توانایی رقابت با خودروهای سوپراسپرت بازار همچون نیسان GT-R و یا خودروی آئودی R8 را دارد یا خیر؟! طبیعتا خیر! اما اگر یک نسخه براباس داشته باشید چطور؟؟ برای گرفتن پاسخ این سوال، گروه خودروبانک یک ویدیو در انتهای همین مقاله آماده کرده است که میتوانید رقابت درگ مرسدس بنز A45 AMG در نسخه تقویت شده "براباس" با دو خودروی سوپراسپرت آئودی R8 و نیسان GT-R را شاهد باشید.
بعد از مقالات بسیار زیادی که از خودروی هاچ بک اسپرت مرسدس بنز منتشر کردهایم، به نظر نمی‌رسد که نیازی به معرفی کامل این خودرو باشد، اما بد نیست بدانید که خودروی مرسدس بنز A45 AMG در نسخه‌های پایه خود به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر مجهز شده است که می‌تواند 376 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 475 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که پس از دریافت بروزرسانی و تقویت براباس، این خروجی قدرت به 394 اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی آن به رقم 500 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است که باتوجه به ابعاد و اندازه اتومبیل، تاحدودی می‌توان آن را یک رقیب در برابر آئودی R8 و نیسان GT-R توصیف کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد