موضوعات داغ

پیش فروش بسترن B30 با قیمت قطعی آغاز شد + جدول

عکس مطلب اول
بسترن B30 خودروی جدید گروه بهمن است و تا بحال تعدادی از این خودرو به مشتریان تحویل داده شده است. حال گروه بهمن پیش فروش این خودرو را با قیمت قطعی مجدداً آغاز کرده که در آن سود مشارکت نیز در نظر گرفته شده است. این پیش فروش از امروز 11 دیماه شروع شده است و امکان تست درایو این خودرو در نمایندگی های منتخب نیز وجود دارد.
موعد تحویل این خودرو اسفند 96 الی اردیبهشت 97 است و در موعد تحویل اسفندماه قیمت قطعی 59 میلیون و 460 هزار تومان در نظر گرفته شده است اما موعد تحویل سال بعد با قیمت روز محاسبه خواهد شد. همچنین سود مشارکت در نظر گرفته شده 16 درصد است.
در زیر می توانید جدول پیش فروش بسترن B30 را مشاهده کنید:

شرایط فروش بسترن B30

شرایط فروش بسترن B30

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/12
تو این رنج قیمت ، بسیار خوبه و تا حالا هم خودشو خیلی عالی نشون داده
1396/12/13
واقعاً براي مردمي كه اجحاف را ميپذيرند وساندرو استپ وي را در بازار آزاد بالاي 60 ميليون ميخرند متاسفم و بسيار آنان را انسانهاي بي مقدار و بي فرهنگي ميدانم كه مانند مال خرها كه مال دزدي را ميخرند و دزدي را ترويج مي كنند اينان هم انسانهاي سو استفاده چي اعم از مديران سايپا كه با پايين نگهداشتن تيراژتوليد ودستكاري در سايت فروش بطوريكه اكثر مردم نتوانند ثبت نام كنند و يا نمايندگيها و ديگر سو استفاده چي ها را به اينگونه اجحاف ها تشويق مي كنند .چرا بجاي پر كردن جيب آدم هاي رذل اينچنيني خريد اين ماشين را تحريم نمي كنيد تا به صورت اين پست فطرتان تف انداخته و درس عبرتي براي تمام سواستفاده گران شود .واقعاً جادارد در اين وضعيت مردم فهيم هر كسي سوار اين خودرو ساندرو استپ وي است را با چشم حقارت نگاه كنند زيرا يا غالباً آن را با زد و بند خريده و يا اينكه آن را گران خريده و موجب تشويق اجحاف گران و سواستفاده چيان بوده است .بياييد يكبار هم شده با رفتار درست خود پست فطرتي و سواستفاده دولتي را ريشه كن كنيم اميدوارم در آينده نزديك اين انحصار دولتي و تعرفه هاي ظالمانه خودرو برداشته شود تا شاهد اينگونه رفتارها نباشيم.
1397/1/19
واقعا تو رنج قیمت خودش خیلی خوبه .تو ایران بهمن خودرو و کرمان موتور کیفیت مونتاژ خیلی خوبی دارن .تو این ماشین ادم از هر نظر حس امنیت بهش دست میده.عالیه
1397/2/28
عالییییه
پدرم واقعا ازش راضیه
از هر نظر حرف نداره