موضوعات داغ

جنگنده اتریشی؛ معرفی نسل جدید KTM X Bow GT4

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت اتریشی KTM آخرین نسخه از خودروی اسپرت X-Bow GT4 را معرفی کرد که با هزینه‌های کمتری توسعه پیدا کرده تا شرکت کنندگان در مسابقات آماتور دسترسی بهتر و راحت‌تری به این محصول داشته باشند.
اگرچه این خودرو با ارتقاء بسیار زیاد، بیش از پیش به یک خودرو اسپرت کامل شبیه شده است.
بخش مولد قدرت این خودرو متشکل از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر است، اما مهم‌ترین ویژگی آن شامل قدرت 335 اسب بخاری در کنار گشتاور 700 نیوتن متری خواهد بود که می‌تواند یک عملکرد بسیار خوبی را برای این اتومبیل به ارمغان آورد.
ویژگی دیگر این پیشرانه شامل افزایش دوره سرویس و نگهداری اتومبیل می‌شود که از 5000 هزار کیلومتر به 10 هزار کیلومتر برای هر دوره افزایش پیدا کرده است.
علاوه بر این، لاستیک‌های اتومبیل هم در شرایط استاندارد باید هر 20 هزار کیلومتر تعویض شوند که نتیجه آن طبق ادعای KTM، تنها هزینه 6 دلاری برای هر کیلومتر استفاده اتومبیل خواهد بود که چندان ارزان نیست، اما نسبت به قبل ارزان‌تر خواهد بود و نباید فراموش کنیم که برای مسابقه ساخته شده است.
واحد پردازش الکترونیکی اتومبیل یا همان ECU موتور کاملا تغییر پیدا کرده و حالا از کنترل کننده‌های موتور Motec M142 در کنار اتصالات و وایرهای ماشین‌های "موتوراسپرت" استفاده می شود.
سیستم کنترل کشش ماشین‌های GT3 بر روی محصول جدید KTM مورد استفاده قرار گرفته و همچنین طراحی جدید داخل کابین و داشبورد اتومبیل، استفاده راحت‌تری برای کاربران خود فراهم می‌کند، به ویژه اینکه طراحی ظاهری اتومبیل هم تغییراتی به خود دیده است تا آیرودینامیک بهتری داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد