موضوعات داغ

فراخوان 1 میلیون دستگاهی هوندا آکورد به دلیل احتمال آتش سوزی

عکس مطلب اول
شرکت هوندا گفت که در حال فراخوان بیش از 1.1 میلیون دستگاه آکورد سدان و کوپه در ایالات متحده است زیرا خطر یک اتصالی یا مدار کوتاه در زیر کاپوت که ممکن است منجر به آتش سوزی شود وجود دارد. در کابل منفی باتری 12 ولت آکوردهای مدل 2013 تا 2016 یک سنسور شدت جریان وجود دارد که آب بندی مناسبی ندارد. آب، نمک و دیگر مواد خورنده ممکن است با سنسور تماس پیدا کرده و اتصالی ایجاد کنند که ممکن است در مقاومت الکتریکی تاثیر بگذارد و حرارت سنسور را تا حدی بالا ببرد که منجر به آتش سوزی شود.
شرکت هوندا می گوید این مشکل آتش سوزی در ایالت هایی که در آنها هنگام زمستان نمک روی سطح جاده می پاشند حداقل 4 بار رخ داده است. هوندا هیچ گونه تصادف یا آسیب جسمی را گزارش نکرده است.
نمایندگی ها سنسورهای باتری ها را تعویض می کنند گرچه هنوز مشخص نیست که آیا این فراخوان هوندا شامل تمام مدلهای آکورد خواهد شد یا فقط آنهایی که ثبت پلاک شده اند یا قبلا در ایالت های سردسیر خاصی پلاک شده اند. سازمان امنیت ترافیکی بزرگراه های ایالات متحده هنوز در این مورد هیچ پرونده ای اعلام نکرده است. سنسورهای آسیب دیده فورا تعویض خواهند شد و آنهایی که سالم مانده اند ابتدا با یک ماده چسبنده آب بندی خواهند شد تا زمانی که قطعات جایگزین جدید به تعداد کافی برای سنسورهای فراخوان شده تامین شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/18
کیفیت فقط ژاپن !خخخخخخ
1396/10/18
بد نیست به خبر فراخوان سوناتا هم سری بزنید😂😂😂
بنده خدا ولوو هم با اون کیفیت و ایمنی فراخوان میده!!
1396/10/19
کیفیت کره ای! هر هر هر