موضوعات داغ

فروش بسترن B30 با مدل ۹۷ آغاز شد

عکس مطلب اول
شرکت بهمن موتور فروش خودروی بسترن B30 با مدل سال جدید (۹۷) را آغاز کرد. روابط عمومی گروه بهمن با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام‌ بسترن B30 با مدل ۹۷ صورت خواهد گرفت.
همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می توانند به نمایندگی های مجاز شرکت بهمن موتور در سراسر کشور مراجعه نمایند.
بسترن B30 جدیدترین محصول گروه بهمن است که به تازگی وارد بازار کشور شده است. بسترن B30 به یک موتور 4 سیلندر خطی 1.6 لیتری مجهز شده که در حقیقت از سری موتورهای 4GB شرکت فاو است و می‌تواند حداکثر 107 اسب بخار و 155 نیوتن متر را تولید کند و توانسته استاندارد یورو 5 را نیز کسب کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/18
دوستان من بسترن B30 دارم.فوق العاده ازش راضی ام.به نظرم تو این رنج قیمت بهترین ماشینه.اگه میخواین بخرین و تردید دارین اصلا بد به دلتون راه ندین و بخرید و روزی که تحویلش میگیرد و سوارش بشین میفهمید چی میگم.بهمن موتور تست درایو هم براش گذاشته میتونید قبل خرید تستش کنید.راستی دوستان میگم ماشین عالیه منظورم نیست که ماشین در حد بنز و بی ام و ... باشه نه حتی در حد سراتو هم نیست ولی تو رنج قیمتی خودش بینظیره و به نظرم حتی از آریزو 5 تنفس طبیعی و ام جی 360 هم بهتره.
1397/2/5
یه جورایی دلم واست سوخت که با یه ماشین چینی انقدر ذوق زده شدی
1396/10/19
وای وای !!!
یه اشغال چینی دیگه !!
بدو بخر بدو بدو !
1396/10/19
خوشبحالت که از ماشین آشغال چینی راضی هستی . معلومه که از پشت پیکان رفتی پشت این که اینقدر ذوق کردی. خلایق هر چه لایق .
1397/2/25
چرا بعضی از هموطنان تو حرف و نظراشون نیش دار و بیرحم حرف میزنن؟؟واقعا چی به سر ما اومده یه بنده خدا فقط نظرشو در مورد ی ماشین گفته دیگه توهین و تحقیر و حرفای آنچنانی زدن نداره .خوب حد شما بالاتره خوب ماشین بهتر بخرین دیگه چرا انقدر با کنایه و نفرت حرف میزنید؟؟همه که پول خرید بی ام دبیلیو و پورش و بنز و مازراتی ندارن پس بهتره بجای اینکه اینجوری باهم حرف بزنیم یه نظر فنی و انتقاد و پیشنهاد سازنده داشته باشیم.وقتی تو یه کشوری هم از بیرون تحریم هستیم هم از داخل و باید چند برابر واسه خرید یه خودرو بپردازیم حق بدین که خرید این ماشین های به قول شما اشغال و بدرد نخور هم واسه خیلی ها آرزو شده.پس به هم احترام بذاریم و به جای توهین به هم پشت هم باشیم تا این بلاها سرمون نیاد حد ما از این اظهار نظرها مشخص میشه و همین دودسته گی و چند دستگی مارو به این روز نشونده.
امیدوارم روزی برسه که بجای این همه دشمنی بتونیم با اتحاد و همدلی ایرانی داشته باشیم پیشرفته و مردمی داشته باشیم سربلند و سرزنده.
1397/4/10
ماشاللله