موضوعات داغ

اولین اطلاعات از مرسدس بنز GLB؛ کراس اووری عجیب و غریب از ستاره آلمانی

عکس مطلب اول
عکاسانی که عکس جاسوسی می گیرند یک کراس اوور جدید از مرسدس بنز را در حال آزمایش زمستانی در اروپا شکار کردند. طراحی این خودرو نسبت به GLA، GLC و GLE بسیار بیشتر جعبه مانند است، مگر اینکه پوشش استتار آن ما را فریب داده باشد.
این خودرو مرسدس GLB است که پلت فرم و موتورهای آن با A کلاس و B کلاس جدید مشترک خواهد بود اما با نگاهی به این عکس ها اینطور به نظر می رسد که این خودرو اندکی بزرگتر از کلاس A و B است. در عکس ها یک دماغه مربعی شکل بزرگ و قسمت عقب جعبه مانند و سقفی با ارتفاع بالا نمایان است. این خودرو زیاد شبیه یک مرسدس نیست گرچه فراوانی خطوط بدنه مستقیم در این خودرو طرح G کلاس را در ذهن تداعی می کند که ظاهر آن حتی نسبت به این خودرو بیشتر شبیه جعبه است.

مرسدس GLB

مرسدس GLB

داخل کابین اینطور به نظر می رسد که GLB یک صفحه نمایش بزرگ مشابه آنچه که در A کلاس جدید است دریافت می کند. آزمایش کنندگان داخل کابین را مانند کاپوت و جلوپنجره، با دقت مخفی کرده بودند.
طبق اطلاعات نشریه Autocar مرسدس GLB از موتورهای 4 سیلندر دیزلی و بنزینی برخوردار خواهد شد که قدرت این موتورها از حدود 160 اسب بخار شروع شده و تا بیش از 300 اسب بخار برای نسخه AMG ختم می شود. برای ارائه یک نسخه هایبرید از این خودرو نیز برنامه ریزی شده است.
مرسدس GLB احتمالا در اواخر سال 2019 معرفی خواهد شد. قبل از معرفی این خودرو، امسال A کلاس سدان در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد