موضوعات داغ

مرکز خدمات پس از فروش 377 خیری؛ مجهزترین مجتمع خدماتی مدیران خودرو در استان البرز

عکس مطلب اول
شمار خودروهای عرضه شده توسط مدیران خودرو از 250 هزار دستگاه فراتر رفته است و همین امر سبب شده تا نیاز به ایجاد مراکز تعمیرگاهی و خدماتی ویژه این خودروها احساس شود. از این رو نمایندگی خیری استان البرز که ظرف دوسال گذشته یکی از بیشترین رشد ها را در بین نمایندگی های گروه مدیران خودرو تجربه کرده، در اقدامی تازه دست به تاسیس یک مجمتع خدماتی و تعمیرگاه بزرگ در استان البرز زده است که از حیث تجهیزات و شرایط پذیرش خودرو ها دست کمی از نمایندگی مرکزی مدیران خودرو واقع در جاده مخصوص ندارد.
این مرکز خدماتی مجهز واقع در منطقه گلشهر شهر کرج با دسترسی آسان به اتوبان و مرکز شهر از موقعیت مناسبی جهت پذیرش خودروها از شهرستان های مختلف استان البرز و حتی منطقه غرب تهران برخوردار است و با سرمایه گذاری وسیع در مساحت 3600 متر مربع احداث شده است. امکاناتی نظیر جک های ستونی مخصوص سرویس سریع، اتاق مخصوص رنگ و اتاق ایزوله صافکاری، تجهیزات مربوط به شاسی کشی دقیق و بالانس چرخ و تعمیرات اجزای فنی با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای نمایندگی مرکزی مدیران خودرو در این مرکز به کار گرفته شده اند.

خدمات پس از فروش 377 خیری

خدمات پس از فروش 377 خیری

از این رو این مرکز خدماتی نه تنها مجهزترین مجتمع خدماتی گروه مدیران خودرو در استان البرز محسوب می شود بلکه می تواند با توجه به مساحت زیاد و ظرفیت پذیرش بالای خود می تواند به عنوان یکی از قطب های خدمات رسانی به خودروهای MVM و چری نقش بازی کند.

377 خیری

377 خیری

25 نفر به شکل تمام وقت در این مرکز خدماتی مشغول بکارند و ظرفیت کلی مجموعه زمینه های مختلف نیز بالغ بر 50 دستگاه خودرو می شود. گفتنی است که نمایندگی 377 خیری مدیران خودرو برنامه های بلند مدت متعددی را در جهت جلب رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات دهی تدارک دیده است که متعاقبا اعلام می شود.
جهت کسب آگاهی بیشتر در خصوص آدرس و شرایط پذیرش مجتمع خدماتی 377 مدیران خودرو می توانید از طریق لینک زیر به سایت این نمایندگی دسترسی داشته باشید.
شماره های تماس:
026-34215184
026-34215185

لینک وبسایت خدمات پس از فروش 377 خیری: http://377mvm.ir

خدمات محصولات ام وی ام و چری

خدمات محصولات ام وی ام و چری

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/25
دمشون گرم !
خداییش باید همیشه همینطوری باشه، باید همه نمایندگی ها همینطوری مجهز و با امکانات باشند . باید یه دستور کاری برای همه نمایندگی ها وجود داشته باشه تا همشون از لحاظ کیفی مثل این نمایندگی باشند . نباید اینطوری باشه که فقط یک آقای خیری بیاد بهترین کیفیت رو ارائه بده چون دلش میخواد مردم راضی از در نمایندگی برن بیرون ولی بقیه نمایندگی ها همچین احساس مسئولیتی نداشته باشند و فقط پول الکی بگیرند !
البته منظورم صرفا با نمایندگی های مدیران خودرو نیست، منظورم همه نمایندگی های همه خودروساز هاست، علی الخصوص ایران خودرو و سایپا که از در میری تو سلام می کنی جواب سلامت هم نمیدن ! (دیدم که میگم)
1399/4/13
یه سرویس اولیه رفتیم ماشینو پذیرش کردن بعد ۱ ساعت زنگ زدن میگن فیلتر هوا نداریم بیاید ماشینو ببرید یه روزی که فیلتر هوا داشتیم روغنشم عوض میکنیم.گفتم روغنشو فقط عوض کنید میگن شرکت قبول نمیکنه.حالا ۱ هفته ام گذشته ما هر روز صبح زنگ میزنیم به مجموعه ای که اینقدر از خودشون تعریف میکنن هنوز فیلتر هوا نیاوردن.
بماند مرخصی که من اونروز گرفتم نه به کارم رسیدم نه ماشین اوکی شد.
1402/5/16
درود
برای تعویض تمام فیلتر ها و تعویض روغن مراجعه کردم
بعد ۱ ساعت میگن که روغن عوض شده با فیلتر هوا بقیه فیلتر ها نیست
خوب قبلش بگید که فیلترروغن نیست روغن عوض بشه یا خیر