موضوعات داغ

سوپراسپرت های برتر سال 2018

عکس مطلب اول
داشتن یک سوپراسپرت یک روش عالی برای این است که به مردم جهان نشان دهید که ثروتمند هستید اما داشتن یکی از بهترین سوپراسپرت ها نه تنها ثروت شما را به رخ می کشد بلکه به علاقه مندان به خودرو سلیقه و ذوق عالی شما در عرصه خودرو را نشان می دهد. این خودروها ارزان قیمت نیستند ولی در ازای پرداخت پولی که با سختی آن را به دست آورده اید، این خودروها به شما عملکرد عالی و مواد بسیار با کیفیت و لوکس ارائه می دهند و حتی در فاصله 50 قدمی بسیار جلب توجه می کنند.
با این حال جدا از بحث پرستیژ برند، بخشی از ارزش یک سوپراسپرت کمیاب بودن آن است. اما با توجه به اینکه تعداد زیادی از خودروسازان سوپراسپرت می سازند، اگر قصد ورود به این دنیای شگفت انگیز خودرو را داشته باشید انتخاب های زیادی پیش روی شماست.
سوپراسپرت ها با برندهای مختلفی عرضه می شوند. برندهای جا افتاده مانند فراری، پورشه، مک لارن و لامبورگینی سالهای سال سوپراسپرت تولید کرده اند اما اکنون با رقبایی مانند لکسوس LFA، بی ام و i8 و نابل M400 روبرو هستند.
فرقی نمی کند که تولیدکننده سوپراسپرت چه خودروسازی باشد زیرا در هر صورت قیمت های خوفناکی دارند و به اندازه خرج های سرپا نگه داشتن یک بازیکن فوتبال در لیگ برتر هزینه دارند ولی در عوض عملکرد فوق العاده ای به شما ارائه می دهند و آدرنالین شما را به جریان می اندازند. این روزها حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت برای سوپراسپرت ها غیرعادی محسوب نمی شود و شتاب 0 تا 100 کیلومتر کمتر از 3 ثانیه کم کم دارد عادی می شود.
هیجان تجربه کردن چنین سطحی از شتابگیری هیچگاه برای مالک یک سوپراسپرت کمرنگ نمی شود اما به وضوح می توان دید که سوپراسپرت ها حتی برای افرادی که توان مالی خرید آنها را ندارد لذت بخش هستند زیرا همه ما از طراحی بدنه عجیب و زیبای آنها و صدای اگزوز هیجان انگیزشان لذت می بریم. در واقع هیچ چیز بیشتر از دیدن و شنیدن صدای رد شدن یک فراری، لامبورگینی یا مک لارن روح و روان یک ماشین باز را تحریک نمی کند!
10 سوپراسپرت برتر سال 2018 واقعا تمام معیارهای یک سوپراسپرت برتر را دارند؛ آنها خودروهایی پرقدرت با انبوهی از فناوری و ظاهری خیره کننده هستند و با این حال برای زندگی روزمره عالی هستند. سوپراسپرتی که این مورد را به بهترین نحو مدیریت می کند مک لارن 720S است. با این حال پورشه، فراری، لامبورگینی و آستون مارتین نیز برندهای مشهوری در دنیای سوپراسپرت ها هستند و خودروهای آنها نقش عمده ای در این فهرست ایفا می کنند.

10 سوپراسپرت برتر سال 2018

1 – مک لارن 720S
مک لارن 720S

مک لارن 720S



2 – فراری 488 GTB
فراری 488 GTB

فراری 488 GTB



3 – لامبورگینی هوراکان پرفورمنته
لامبورگینی هوراکان پرفورمنته

لامبورگینی هوراکان پرفورمنته



4 – فراری 812 سوپرفست
فراری 812 سوپرفست

فراری 812 سوپرفست



5 – پورشه 911 GT3
پورشه 911 GT3

پورشه 911 GT3



6 – آئودی R8 V10 Plus
آئودی R8 V10 Plus

آئودی R8 V10 Plus



7 – فورد GT
فورد GT

فورد GT



8 – آستون مارتین DB11
آستون مارتین DB11

آستون مارتین DB11



9 – لامبورگینی اونتادور S
لامبورگینی اونتادور S

لامبورگینی اونتادور S



10 – هوندا NSX
هوندا NSX

هوندا NSX

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد