موضوعات داغ

همایش بزرگان؛ معرفی بهترین خودروهای لوکس سال 2018

عکس مطلب اول
تولید خودروهای لوکس آرزوی بسیاری از خودروسازان است ولی با این حال بسیاری از آنها در تولید این نوع از خودرو به شدت شکست می خورند. بهترین سازندگان خودروهای لوکس خودروهایی را تولید می کنند که مملو از فناوری های آینده نگرانه است، کابین بسیار با کیفیتی دارد و شتاب و سرعت شگفت انگیز را به نحوی که آرام و ملایم باشد ارائه می دهد. به طور خلاصه می توان گفت انجام هر کاری با بهترین خودروهای لوکس بسیار ساده و بدون زحمت به نظر می رسد.
با اینکه خودروهای لوکس همچنان به خریداران ثروتمند شخصی فروخته می شوند، بسیاری از این خودروها را برای اهداف معینی کرایه می کنند یا برای مناسبت های خاص مانند عروسی ها اجاره می کنند. بنابراین با اینکه ممکن است با مشاهده یک رولزرویس جدید در پشت چراغ قرمز به صاحب آن با حسرت نگاه کنید، بدانید که به احتمال قوی راننده آن فقط در حال انجام وظیفه برای رساندن دو ثروتمند به فرودگاه است! پس آسوده خاطر باشید!
مهمترین ویژگی یک خودروی لوکس این است که دقیقا چه مقدار امکانات لوکس در ازای مبلغی که پرداخته کرده اید به شما ارائه می دهد. بهترین خودروهای لوکس صندلی های مجلل با پوشش چرم نرم دارند و حتی صندلی های عقب مجهز به تنظیمات برقی و دستگاه ماساژ هستند. در این خودروها فضای پای بیش از حد وجود دارد و سیستم سرگرمی داخل کابین آنها در حدی است که قبلا فقط منحصر به استودیوهای ضبط صدای حرفه ای بود. این خودروها سیستم های صوتی و تصویری بسیار گرانقیمتی دارند که می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند.
اما امکانات و قابلیت های یک خودروی لوکس به اینجا ختم نمی شود. خودروهای زیادی در بازار وجود دارند که رانندگی با آنها به همین اندازه خوشایند است. اوج راحتی، خصوصیات اسپرتی و رفتار دینامیکی دقیق و قابلیت آفرودی شکست ناپذیر نیز از ویژگیهای خودروهای لوکس هستند زیرا فقط به صورت سدان 4 در تولید نمی شوند. بعضی از خودروهای آفرودی بسیار لوکس در بازار وجود دارند و اسپرتی ترین خودروهای لوکس این قابلیت را دارند که با فشار یک دکمه از یک خودروی مسافرتی آرام به یک خودروی اسپرت تهاجمی مخصوص رانندگی در پیست تبدیل می شوند.
یک خودروی لوکس هر قابلیتی که داشته باشد مشتریان معمولا خودروهای لوکسی را می یابند که سازنده آنها پیشرفته ترین فناوری را در گران قیمت ترین خودروهای لوکس خود به کار برده باشد. شیشه های دو جداره، سیستم کنترل فعال صوت، فناوری رانندگی خودران و سیستم پارک کنترل از راه دور انواع فناوری هایی هستند که در این خودروها پیدا می کنید. بیشتر این فناوری ها که در خودروهای کوچکتر دیده می شود اولین بار در یک خودروی لوکس معرفی شده اند. اما کدام خودروهای لوکس بهترین هستند؟
در ادامه فهرست 10 خودروی لوکس برتر سال 2018 را می بینید.

1 – مرسدس کلاس S
مرسدس کلاس S

مرسدس کلاس S



2 – رنجروور
رنجروور

رنجروور



3 – رولزرویس فانتوم
رولزرویس فانتوم

رولزرویس فانتوم



4 – بنتلی مولسان
بنتلی مولسان

بنتلی مولسان



5 – پورشه پانامرا
پورشه پانامرا

پورشه پانامرا



6 – بی ام و سری 7
توضیحات

بی ام و سری 7



7 – آئودی A8
آئودی A8

آئودی A8



8 – بنتلی بنتیگا
بنتلی بنتیگا

بنتلی بنتیگا



9 – جگوار XJ
جگوار XJ

جگوار XJ



10 – لکسوس LS
لکسوس LS

لکسوس LS


نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/1
حيف شد، حق پرايد رو خوردن
1396/11/1
نصفشون ماشین های انگلیسی بودن
1396/11/2
کاش منبع خبر رو هم میذاشتین
1396/11/2
پس خودروی ملی ما چی شد
من که تفاوت آنچنانی بین سمند و دنا و این ماشین ها حس نمی کنم.
مرگ بر آمریکا
همه جا دارن حق ایران رو می خورن
لامصب ها حداقل سمند لوکس ترین آدم کش که هست.
ولی خارج از شوخی فرق ماشین لوکس ما و اینا از زمین تا آسمونه
این ها نمی دونن کشوری روی کره ی زمین وجود داره که تویوتا جزء ماشین های فوق لوکس محسوب میشه.
خوش به حال عرب ها
ما عکس این ماشین هارو می بینیم
اونا سوارش می شن.
چرا ایرانی ها اینقدر ذلیل شدن.
ایرانی خاک تو سر بی غیرتت