موضوعات داغ

مراحل تعمیر یک X5 تصادف کرده تا بازسازی کامل + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که می‌دانید، تعمیر بدنه خودرو بویژه برای ماشین‌های مدرن امروزی چندان کار راحتی نخواهد بود و پس از وقوع حادثه، بسیاری از آنان قابل تعمیر نیستند و یا هزینه های بسیار زیادی برای تعمیر آنان نیاز خواهد بود. اما این پایان راه برای ماشین‌ها نخواهد بود، زیرا یکی از مکانیک‌های معروف روسی با نام "آرتور" که تاکنون احیا کننده بسیاری از خودروهای معروف همچون "تویوتا پریوس"، "لکسوس RX" و یا حتی احیا کننده بسیاری از اعضای خانواده BMW بوده است، نجات دهنده ماشین‌های مختلف بوده و این بار به سراغ یکی دیگر از خودروهای شاسی بلند بازار، یعنی خودروی شاسی بلند X5 رفته است که می‌توانید خلاصه این تعمیر و بازسازی را در انتهای همین مقاله شاهد باشید.
باوجود آرتور، هر زمان که ماشین گران قیمت شما دچار تصادف شد و می‌خواهید که در بهترین حالت ممکن آن را احیا کنید، می‌توانید ماشین خود را به دستان آرتور بسپارید تا با ترفندهای جادویی خود، هر نوع ماشینی را به روز اول خود بازگرداند. درست همانند این خودروی شاسی بلند X5 که در تصادف اخیر خود صدمات شدیدی دیده است، اما منجی خود را آرتور می‌داند.
در 12 دقیقه ویدیو که در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، می‌توانید هنر و استعداد آرتور را به خوبی تماشا کنید، هرچند این استعداد در فیلم‌های قبلی هم به نمایش گذاشته شده است، اما در این ویدیو هم به خوبی می‌توان هنر دست آرتور و توانایی‌های آن را در احیا و بازسازی اتومبیل مشاهده کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/27
دمش گرم
این فیلماتون عالین
1396/10/27
دستت درد نکنه آرتور جان، خسته نباشی مرد هنرمند 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏