موضوعات داغ

نیسان Xmotion ، کانسپت عجیب نیسان در نمایشگاه دیترویت + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با شروع بکار جدیدترین دوره از نمایشگاه اتومبیل دیترویت آمریکا، شرکت‌های بزرگ خودروسازی این فرصت را بدست آورده‌اند تا جدیدترین دستاوردهای خود را معرفی کنند، همچون کمپانی خودروسازی نیسان که طبق وعده‌های قبلی خود، جدیدترین محصول خود را در قالب یک خودروی شاسی بلند کانسپت تحت عنوان " Xmotion" رونمایی کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی این خودروی شاسی بلند و ویژگی‌های ظاهری آن داشته باشیم.
در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل نمی‌توان زیاد صحبت کرد، زیرا شرکت خودروسازی نیسان هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرده و تنها به این موضوع اشاره کرده است که از مشخصات ظاهری این اتومبیل، در توسعه محصولات آینده این شرکت استفاده خواهد شد که بدین ترتیب، می‌توان امیدوار بود سیستم‌های محرک الکتریکی در کالبد خودروهای مشابه مورد استفاده قرار گیرد.

نیسان Xmotion  کانسپت

نیسان Xmotion کانسپت

همانطور که در تصاویر شاهد هستید، این خودروی کانسپت دارای طراحی عجیب و نامتعارف است که مرکز اصلی توجهات آن، می‌تواند بدنه حجیم و عضلانی آن باشد که بیشتر از همه برای ماشین‌های آفرودی مناسب خواهد بود و به نظر نمی‌رسد که این طرح کانسپت نیسان، برنامه‌ای برای حضور در مسیرهای آفرودی و خارج از جاده داشته باشد. در هر صورت، ظاهر این خودرو زبان طراحی جدید نیسان را نشان می‌دهد که در آینده، بخشی از ظاهر آنان را تشکیل خواهد داد.
علاوه بر طراحی عجیب خارجی، در داخل کابین اتومبیل هم شاهد یک طراحی پیشرفته، اما ساده و مینیمالیستی هستیم که از شلوغ کاری داخل آن پرهیز شده است، اما همانطور که گفتیم یک کابین پیشرفته و لوکس خواهد بود که حتی برای سرنشینان عقب اتومبیل، از 2 صندلی استفاده شده است تا یک فضای لوکس را تجربه کنند. هرچند پیش بینی می‌شود که در نسخه‌های تایید شده برای تولید، سه ردیف صندلی برای حمل 6 نفر طراحی شود که تنها گذر زمان این موضوع را اثبات خواهد کرد.

نیسان Xmotion  کانسپت

نیسان Xmotion کانسپت

در پایان همانطور که گفتیم، شرکت خودروسازی نیسان تصمیم جدی برای توسعه و تولید این خودروی کانسپت ندارد، اما گفته می‌شود که از طراحی ظاهری آن در توسعه محصولات آینده این شرکت استفاده خواهد شد، بویژه سیستم رانندگی خودکار "پرو پایلوت" که برای محصولات آینده نیسان برنامه ریزی شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد