موضوعات داغ

حادثه ای که رسانه ای نشد؛ دلیل عدم نمایش بی ام و X7 در نمایشگاه دیترویت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر می خواهید برای دیدن جدیدترین خودروی مفهومی بی ام و یعنی شاسی بلند X7 کانسپت به نمایشگاه خودروی دیترویت بروید خبر بدی برایتان داریم. این خودرو در این نمایشکاه حضور پیدا نکرده است.
بی ام و X7 کانسپت iPerformence اولین رونمایی خود را در ماه سپتامبر و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت تجربه کرد. رونمایی از این خودرو در آمریکا نیز شش هفته ی پیش در نمایشگاه خودروی لس آنجلس انجام شد. سپس این کمپانی باواریایی تصمیم گرفت تا X7 کانسپت را در نمایشگاه خودروی دیترویت نیز به نمایش بگذارد که متاسفانه حادثه ای برای این خودرو اتفاق افتاد.

ب ام و X7

ب ام و X7

البته بی ام و جزییات این حادثه را منتشر نکرده است اما وبسایت Autonews گزارش کرده است که این خودرو در حالی که با یک کامیون به محل نمایشگاه خودروی دیترویت حمل می شد، تصادف کرده و آسیب دیده است و به همین خاطر بی ام و نمایش X7 را از برنامه‌ی خود حذف کرده است و به جای آن مدل سری 7 را در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشته است.

BMW X7

BMW X7

این خودروی مفهومی پیش نمایشی از پرچمدار خودروهای شاسی بلند کراس اوور بی ام و است که در رده ای بالاتر از مدل X5 قرار می گیرد و دارای سه ردیف صندلی است. البته حالا دیگر تولید مدل نهایی X7 در خطر تولید بی ام و در اسپارتانبورگ کارولینای جنوبی یعنی جایی که بیشتر محصولات کراس اوور این شرکت تولید می شوند آغاز شده است.
پیش بینی می شود که مدل X7 سال آینده وارد بازار شود و به رقابت با خودروهایی همچون مرسدس بنز GLS، آئودی Q7، ولوو XC90 و رنجروور اسپرت بپردازد ضمن اینکه خودروهای شاسی بلند بزرگی که دارای شاسی نردبانی هستند همانند لکسوس LX570، کادیلاک اسکالید، لینکلن نویگیتور و اینفینیتی QX80 نیز از دیگر رقبای این خودرو هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/2
نبود هم مهم نیست و اینقدر محصول داره جاشو پر کنن مهم اینکه یه بار رونمایی شده