موضوعات داغ

اولین اطلاعات از نسل جدید ب ام و سری 3، مبارزی با شانس حضور در بازار ایران + فیلم

عکس مطلب اول
یکی از خوانندگان سایت Motor1، نسل جدید بی ام و سری 3 را در حال آزمایش در اتوبانی نزدیک مونیخ شکار کرد و اکنون یک فیلم جاسوسی از این سدان در حال حرکت منتشر شده است.
طراحان بی ام و در ظاهر سری 3 تغییر اساسی ایجاد نکردند. به نظر می رسد جلوپنجره کلیوی شکل کشیده تر شده است و چراغ های جلو مورب تر به نظر می رسند.
سری 3 جدید به پلت فرم CLAR منتقل خواهد شد که آخرین نسل سری 5 و 7 در حال حاضر از آن استفاده می کنند. احتمالا طول کلی سری 3 جدید مانند نسل فعلی است ولی افزایش فاصله دو محور به معنای افزایش فضای داخلی است. وزن نسل جدید نیز احتمالا حدود 40 کیلوگرم کاهش می یابد.
در صفحه پشت آمپر جدید عقربه های نشان دهنده آنالوگ و یک صفحه نمایش دیجیتال در وسط به چشم می خورند. برخلاف مرسدس که صفحات نمایش مربوط به اطلاعات فنی خودرو و سیستم سرگرمی را با هم تلفیق کرده است، بی ام و همچنان صفحه نمایش اصلی خود را در بالای داشبورد نصب می کند.

عکس جاسوسی از نسل جدید سری 3

عکس جاسوسی از نسل جدید سری 3

تعدادی از موتورهای احتراق داخلی در مدل های مختلف سری 3 باقی می مانند. تا زمانی که M3 جدید معرفی شود، M340i با موتور 3 لیتری توربوشارژ 6 سیلندر خطی با قدرت 340 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن متر مدل برتر سری 3 خواهد بود. علاوه بر این دو مدل پلاگین هایبرید 325e و 330e نیز عرضه خواهند شد. احتمالا طی دوران حیات نسل جدید سری 3 یک مدل کاملا برقی نیز معرفی خواهد شد.
انتظار معرفی سری 3 جدید در یکی از نمایشگاه های خودروی سال 2018 را داشته باشید. معرفی نسل جدید سری 4 کوپه نیز خیلی دیرتر از سری 3 جدید اتفاق نمی افتد و احتمالا منجر به معرفی یک مدل 4 در گرن کوپه به عنوان یک گزینه شیک تر و زیباتر نسبت به سری 3 سدان خواهد شد.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد