موضوعات داغ

شرایط فروش جک S5 اتوماتیک ویژه دهه مبارک فجر + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه دهه مبارک فجر، پیش فروش خودروی شاسی بلند جک S5 اتوماتیک را از تاریخ 1 بهمن ماه آغاز کرده است که مشتریان می‌توانند نهایت تا تاریخ 22 بهمن ماه سال جاری، نسبت به ثبت نام این خودرو در نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور اقدام کنند.
در شرایط فروش کرمان موتور آمده است که خودروی شاسی بلند جک S5 اتوماتیک دارای قیمت 104 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود که مشتریان می‌توانند با پرداخت 50 میلیون تومان آن در زمان ثبت نام، اولین گام را در راستای خرید جک S5 اتوماتیک برداشته و مابقی آن را هنگام صدور دعوت نامه در اردیبهشت ماه 97 پرداخت کنند. هرچند گروه خودروسازی کرمان موتور برای تسهیل خرید این خودرو از سوی مشتریان، شرایط فروش اقساطی هم در نظر گرفته است که جزییات آن به شرح زیر خواهد بود:
- اقساط 12 ماهه با هزینه قابل پرداخت ماهیانه 4 میلیون تومان
- اقساط 24 ماهه با هزینه قابل پرداخت ماهیانه 2 میلیون و 165 هزار تومان
- اقساط 36 ماهه با هزینه قابل پرداخت ماهیانه 1 میلیون و 670 هزار تومان

شرایط فروش جک S5 اتوماتیک

شرایط فروش جک S5 اتوماتیک

در ادامه هم بد نیست بدانید که در مشخصات فنی، جک اس 5 از پیشرانه‌ 1997 سی‌سی بنزینی توربوشارژر سود می‌برند که قدرت تولیدی آن در 5200 دور بر دقیقه به 174 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن در 2000 الی 4000 دور بر دقیقه به حداکثر 265 نیوتن متر می‌رسد که حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را به همراه خواهد داشت. در خط انتقال قدرتی هم شرکت سازنده از دو جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه و جعبه دنده‌ 6 سرعته دستی استفاده کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد