موضوعات داغ

حداکثر سرعت در کمتر از 1 دقیقه؛ طوفان هیبریدی بی ام و 740Le + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و سری 7 جدید در کد های مختلفی شامل موتورهای بنزینی و دیزلی می‌شوند در بازار جهانی عرضه می‌شود.
این خودرو همچنین نسخه‌ای هیبریدی نیز دارد که با نام 740Le شناخته می شود. مدل 740Le یک سدان بزرگ لوکس است که وزنی نزدیک 2.5 تن دارد.
این خودرو به یک موتور 2 لیتری توربو شارژر دار و 4 سیلندر مجهز است که در کنار آن از الکتروموتور و باتری‌های لیتیوم-یون با ظرفیت 9.2 کیلو وات ساعت استفاده شده است. 14 مایل مسافت را طی کند. این خودرو همچنین یک اتومبیل چهار چرخ محرک به شمار می‌رود.
قدرت تولیدی مجموعه هیبریدی این خودرو 322 اسب بخار و گشتاور آن 500 نیوتن متر است. بر اساس اعلام کمپانی سازنده شتاب صفر تا صد کیلومتر بی ام و 740Le تنها 5.1 ثانیه است.
بی ام و 740Le با این که یک اتومبیل لوکس و بزرگ هیبریدی است اما مشخصات آن از این خودرو از این سدان لوکس یک اتومبیل سریع کاملاً اسپرت ساخته‌اند که می‌تواند خیلی سریع و به سادگی به سرعت های بالا دست پیدا کند.
برای اثبات این موضوع اخیرا ویدیویی در یوتیوب منتشر شده است که تلاش برای دستیابی به حداکثر سرعت بی ام و 740Leرا نشان می دهد.

توضیحات

توضیحات

در این ویدیو بی ام و 740Le تنها در عرض 26 ثانیه به سرعت 220 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. در این ویدیو که در انتهای مطلب آن را برای شما آماده کرده ایم می توانید مشاهده کنید که شتاب گیری بی ام و 740Le بسیار خوب است اما در سرعت های بالا و به خصوص 40 کیلومتر آخر نزدیک به حداکثر سرعت، روند شتاب گیری این خودرو بسیار کم می‌شود که دلیل اصلی آن را باید قوانین فیزیک و مسائل آیرودینامیکی دانست. اما در هر صورت بی ام و 740Le موفق می شود در زمانی کمتر از 1 دقیقه به حداکثر سرعت خود دست پیدا کند.
در انتها پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد