موضوعات داغ

تعرفه واردات خودرو تغییر می‌کند؟

عکس مطلب اول
ايسنا : درحالی‌که برخی رسانه‌ها از احتمال بازنگری در تعرفه‌های جدید واردات خودرو خبر داده بودند یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع را رد می‌کند.حدود یک ماه پیش با ابلاغ دستورالعمل مدیریت و ساماندهی واردات خودرو از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت‌سفارش واردات خودرو را که از تیر ماه امسال متوقف شده بود مجددا از سر گرفت. طبق دستورالعمل جدید واردات خودرو، تعرفه واردات خودروهای سواری در مدل‌های بنزینی و هیبریدی افزایش یافته و البته تعرفه واردات خودروهای برقی در حد پنج درصد سابق، باقی مانده است. اما درحالی‌که برخی رسانه‌ها از احتمال بازنگری در تعرفه‌های جدید واردات خودرو سخن گفته بودند یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع را رد می‌کند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/8
سلام تورو خدا موقع اصلاح تعرفه واردات به فکر مردم باشین اخه چه خبره ۱ شبه ماشین آشغالی کره ای ۵۰ میلیون گرون میشه اقای معاون اول رئیس جمهور شما که اهل رانت نیستی نزار یه عده لاشخور سواستفاده کنن از این وضعیت .تعرفه که دست خودتونه نا کی باید جوانان حسرت بکشن اه جوانان دامن لاشخورای واردات رو میگیره.
1396/11/8
برو بچه ت هم تو این گیر و دار اومدی میگی آشغال
چی سواری اس پونصد
ادم هائی مثل تو همین مسئولین رو میخوان
البته همه میونن تعرفه های تصویبی تاسف باره
1396/11/8
كلانتري رييس سازمان محيط زيست : مافياي خودروساز در ايران بسيار قدرتمند است حتي رييس جمهور توان مقابله با آن را ندارد .
1396/11/8
تو رو خدا تعرفه ها عادلانه بشه
ملت شریف ایران رو موقع رأی دادن فقط یادتون هست لطفا کمی بیندیشید و بعد قانونی وضع کنید
1396/11/8
سلام. واقعیت اینه که دولت از این راه داره درآمد کسب میکنه و این خیال که بیاد و درآمد خودش رو همینطوری (دلش بحال من و شما بسوزه) کاهش بده کلا فرضیه ردی هست. اما یک مطلب میمونه و اون مربوط میشه به خریداران محترم (مثل خودم که برنامه خرید یکی از این آشغالهای کره ای رو داشتم): مثلا اگر فردا بگن تعرفه 500% افزایش یافت، بازم ما باید بخریم؟ و اصولا تا کجا جا داریم؟ بالاخره یک جایی هست که میگن سزای گران فروش نخریدن جنسش هست. کافی هست که دوستان بزرگوار خریدار (مثل این کمترین) یک مدتی دندان روی جگر گذاشته و به همین گاریهایی که داریم اکتفا کنیم. بعد اونوقت می بینیم که چه اتفاقی میافته. آخه دوستان وقتی ما هنوز جا داریم، خوب دوستان جا میکنن دیگه!!! اونا که بفکر ما نیستن، لااقل خودمون بفکر خودمون باشیم. نظر این کمترین کمپین من ماشین نمیخرم است. چه داخلی چه خارجی. والسلام
1396/11/8
اگه هنوز كسي اميد داره كه مسئولي براي نفع مردم حتا يك اعتراض خيلي نرم هم بكنه، بره خودشو به پزشك نشون بده، هروقت تونستيد يه مدت ماشين صفر نخريد بعد تغييرو مي بينيد! كه اونم از مردم بعيده چون طمع گرون شدن مگه كم چيزيه!
1396/11/9
تصمیمات شتابزده در خصوص افزایش تعرفه واردات خودروهای خارجی و سخنان سرار کارشناسی شده ی آقای رئیس جمهور در خصوص خودروهای هیبرید نما،تنها یک دلیل می تواند داشته باشد و این فرضیه را قوت می دهد که یکی از آقازاده ها می خواسته جزیره ی بغل اون یکی رو بخرد و پول کم آورده است. خوب ما ایرانی ها هم که بسیار نوع دوست هستیم پس لطفا با همین افزایش تعرفه برید بخرید ماشین و نپرسید چرا....با سپاس