موضوعات داغ

به صلابت شب؛ آپشن ویژه Night Package برای مرسدس بنز

عکس مطلب اول
مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 از نسل جدید جی کلاس رونمایی کرد. همانطور که تصاویر این خودرو نشان می‌داد مرسدس بنز جی کلاس تغییرات عمده ای را در بخش ظاهری خود تجربه کرده است و همچنان شاهد همان قیافه قبلی با تغییرات جزئی هستیم.
اما یکی از کارهای جدیدی که مرسدس بنز بر روی نسل جدید این خودرو انجام داده است از پکیجی با نام نایت پکیج رونمایی کرده است و خریداران خودرو می‌توانند با سفارش این پکیج خودروی خاص تر و با نمای اسپرت تر داشته باشند.

مرسدس بنز جی کلاس

مرسدس بنز جی کلاس

در بخش ظاهری این پکیج باید به نمای جلو و عقب تغییر یافته و رینگ های 20 اینچی آلومینیومی اشاره کرد که دارای پهنای بیشتری هم در جلو و هم در عقب هستند.
همچنین در نقاط مختلف برای خودرو از تزیینات آلومینیومی استفاده شده است و بر روی کالیپرهای ترمز جلو نیز نشان مرسدس بنز به چشم می خورد.
تغییرات این پکیج تنها ظاهری نیستند بلکه روی این مدل یک سیستم اگزوز اسپرت نیز نصب شده است تا صدای اسپرت و گیرا از موتور 8 سیلندر این خودرو بیرون بکشد.
پیشرانه مورد استفاده در این خودرو در مدل G500 یک نمونه‌ی 8 سیلندر و دارای حجم 4 لیتر است که می تواند 422 اسب بخار قدرت و 610 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. برخی از تغییرات داخل کابین مرسدس جی کلاس 2019 نیز باید به تودوزی جدید کابین با چرم ناپا و فرمان چرمی جدید شاره کرد. همچنین در مدل های AMG مرسدس بنز بر روی کفپوشهای خودرو نیز نشانه AMG را هک کرده است و در دوخت صندلی ها و کمربندهای ایمنی نیز از رنگ قرمز استفاده شده است.

مرسدس بنز جی کلاس

مرسدس بنز جی کلاس

مرسدس بنز اعلام کرده است که مدل G63 نیز تا اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد. در مورد بنز جی کلاس 2019 باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این خودرو به صورت استاندارد از سیستم تعلیق AMG بهره مند است و سایر بخش‌ها نظیر اکسل ها و میل گاردان نیز توسط AMG تولید شده اند.
همچنین مرسدس بنز فعلاً برنامه‌ای برای عرضه مدل G65 را اعلام نکرده است و احتمال می‌رود که این خودرو 12 سیلندر تنها با برند لوکس میباخ به بازار عرضه شود. این مدل نیز همانند قبل به یک پیشرانه 12 سیلندر توربو با حجم 6.3 مجهز خواهد شد و به احتمال بسیار قوی همانند نصب قبلی خود باکد G650 با برند میباخ به بازار عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/10
شبها خوابش میبینم... زرشک پاشو