موضوعات داغ

کوپه‌ی 600 اسب بخاری بی ام و در راه است

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و به زودی از خودروی کوپه سری 8 رونمایی خواهد کرد با وجود اینکه هنوز تصویر واضحی از این خودرو منتشر نشده است و اکثر تصاویری که از این مدل در دست داریم تصاویر جاسوسی و استتار شده هستند اما بی ام و یکسری اطلاعات فنی را در مورد این خودرو منتشر کرده است برای مثال اعلام شده است که مدل 850i قویترین نسخه خودرو خواهد بود و مدل اسپرت M8 نیز عرضه خواهد شد.

بی ام و سری 8

بی ام و سری 8

برای این خودرو به یک موتور هشت سیلندر وی شکل با حجم 4.4 لیتر در نظر گرفته شده است که به سیستم توربو شارژر نیز مجهز است و در مدل 850i می‌تواند ۵۰۰ اسب بخار قدرت را تولید کند اما موتوری با حجم مشابه در مدل M8 خواهد توانست قدرتی بیش از 600 اسب بخار را تولید کند.
تصاویر تیزری که بی ام و از این خودرو منتشر کرده است اطلاعات خیلی زیادی را از طراحی این مدل نمی‌دهند چون خودرو استتار شده است اما می توان حدس زد که این خودرو دارای طراحی اسپرتی باشد و مهمترین مشخصه آن نیز دماغه کشیده این خودرو است.

بی ام و سری 8

بی ام و سری 8

در طراحی این خودرو همچنین از المانهای طراحی خودروی کانسپتی که بی ام و سال گذشته در کنکورس دو الگانس رونمایی کرد بهره گیری شده است. مسئول برنامه های تست بی ام و در ایتالیا نیز در مورد این خودرو عنوان کرده است که نتایج به دست آمده از تست های رانندگی بی ام و سری 8 نشان می دهد که ما کاملاً به هدف خود در این خودرو رسیده ایم. دینامیک رانندگی این خودرو در سطح بسیار بالایی قرار دارد و سری هشت خواهد توانست نظر مثبت طرفداران و مشتریان خودروهای اسپرت ما را به خوبی به خود جذب کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد