موضوعات داغ

قرارداد سه طرفه بین داتیس خودرو هایکو و ولوو

عکس مطلب اول
گروه بنگاه‌ها : مدیرعامل شرکت داتیس خودرو ضمن توضیح مشکلات اخیر این شرکت درباره ثبت سفارش و عدم مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات محصولات هیکو گفت: برای واردات خودروهای هیکو قرارداد انحصاری با آن شرکت بستیم ولی طبق نامه‌ای که مرکز اصناف برای ما فرستاد امکان صدور مجوز برای ما نیست.
میلاد علینقی دریک نشست خبری، با اشاره به این موضوع که برخی از شرکت‌های داخلی بدون داشتن قرارداد با شرکت اصلی، اقدام به واردات خودرو می‌کنند، افزود: گروه داتیس در بسیاری از قراردادهایی که بسته، فروش انحصاری در خاورمیانه را به خود اختصاص داده و این موضوع در رابطه با قرارداد هیکو هم صدق می‌کند که با توجه به حجم گسترده فعالیت ما در خاورمیانه منجر به ایجاد شغل در بین جوانان ایرانی می‌شد. وی ادامه داد: تاثیر برجام در مذاکرات ما با شرکت‌های اروپایی بسیار مثبت بوده و باعث شده تا اجازه واردات خودروهای با کیفیت به ایران را داشته باشیم و همین‌طور قراردادهای خوبی با طرف‌های اروپایی ببندیم. در مذاکره با شرکت هیکو آلمان طرف آلمانی صراحتا عنوان کرد که این قرارداد سه‌طرفه بین داتیس خودرو، هایکو و شرکت ولوو سوئد است؛ بنابراین قرارداد داتیس خودرو با هیکو به معنای قرارداد مستقیم با ولوو است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/10
خودروهای ولوو ک بالای 40000 دلار هست !
چی میخوان وارد کنن !!
1396/11/10
خوب حالا معلوم شد یکبار وزارت صنایع خوب عمل کرده داتیس خودرو با ولوو قرار داد نداره با شرکت دیگه که تیونر ولوو هست قرار داد داره خوب چرا نمیرن با خوده ولوو قرار داد ببندد من موندم
1396/11/10
تاثیر برجام اینقدر زیاد بوده که شرکت ایرانی باید با یک واسطه از ولوو خرید کنه!