موضوعات داغ

لذت و هیجان؛ تیزر فصل 25 TOP GEAR منتشر شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فصل جدید برنامه تخت گاز به زودی آغاز می‌شود و در رابطه با همین موضوع یک تریلر (پیش نمایش) منتشر شده است که می‌توانید در انتهای همین مقاله شاهد آن باشید.
همانطور که می‌دانید، فصل دوم برنامه "گرند تور" با حضور سه مجری محبوب دنیای خودرو، یعنی جرمی کلارکستون، ریچارد هموند و جیمز می درجریان است و نسبت به فصل اول خود پیشرفت‌های قابل توجهی کرده و جذابیت آن بسیار بیشتر شده است، اما طرفداران گرند تور باید بدانند که فصل جدید "تخت گاز" در راه است و می‌تواند رقابتی هیجان انگیز با "گرند تور" آغاز کند.
باتوجه به ویدیو منتشر شده از فصل 25 برنامه تخت گاز، می‌توان شاهد حضور مجدد "کن بلاک" در این برنامه بود، هرچند این برای اولین بار نیست که شاهد حضور کن بلاک در سری برنامه "تخت گاز" هستیم و پیش از این هم شیرین کاری‌های خود را در برنامه تخت گاز به نمایش گذاشته است که آخرین مورد آن به دریفت زدن با خودروی معروف فورد Hoonicorn Mustang در شهر لندن مربوط می‌شود.
علاوه بر این، در سری جدید برنامه تخت گاز خودروهای متنوعی دیده می‌شود که در این خصوص می‌توان به آزمایش لکسوس LC، هوندا سیویک تایپ R، مکلارن 720S، بی ام و M5، شورلت کامارو ZL1 LE، خودروهای کلاسیک و یا حتی خودروهای عجیب و غریب اشاره داشت که در ویدیو انتهای مقاله می‌توانید شاهد آنان باشید.
باوجود انتشار یک پیش نمایش از فصل جدید، متاسفانه مشخص نیست که فصل "بیست و پنجم" برنامه تخت گاز در چه تاریخی پخش می‌شود، اما باتوجه به ادعای منابع خبری و همچنین درج جمله "به زودی" در انتهای ویدیو، انتظار می‌رود که تا ماه آینده شاهد پخش این برنامه باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد