موضوعات داغ

جذابیت بیشتر برای چابک ترین گاو لامبورگینی؛ نسخه اسپایدر هوراکان پرفورمانته در ژنو معرفی می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، شرکت خودروسازی لامبورگینی یک نسخه ویژه از هوراکان تحت عنوان "پرفورمانته" رونمایی کرد و حالا دقیقا با فرا رسیدن نمایشگاه ژنو 2018، قصد دارد نسخه اسپایدر یا همان نسخه رودستر لامبورگینی هوراکان پرفورمانته را معرفی کند.
این نسخه گران‌ترین محصول لامبورگینی نیست و یا حتی به عنوان سریع‌ترین محصول این شرکت هم به شمار نمی‌آید، اما آن چیزی که لامبورگینی هوراکان پرفورمانته را معروف کرده است، ثبت زمان 6 دقیقه و 52 ثانیه خواهد بود که برای مدتی به عنوان رکورد سرعت در پیست نوربرگ رینگ آلمان به شمار می‌آمد، تا اینکه شرکت خودروسازی پورشه توانست رکورد لامبورگینی را تصاحب کند، اما همچنان این خودرو به عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای پیست نوربرگ رینگ شناخته می‌شود که حالا نسخه اسپایدر آن ساخته شده و قرار است که در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس معرفی شود.

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته اسپایدر

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته اسپایدر


تصاویری که هم اکنون شاهد آن هستید، در واقع تصاویر رسمی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته نبوده و توسط طراحان مستقل صنعت خودروسازی و باتوجه به تصاویر جاسوسی و شواهد موجود آماده شده است. اما باتوجه به پروژه‌های قبلی لامبورگینی، نباید انتظار تغییرات بزرگی را در مشخصات فنی و یا طراحی ظاهری اتومبیل داشت.
به غیر از افزایش وزن و همچنین تاثیر آن در عملکرد اتومبیل همچون شتاب گیری و رسیدن به سقف سرعت، بخش مولد قدرتی اتومبیل به احتمال زیاد دست نخورده باقی خواهد ماند، پس در این خصوص می‌توان گفت که بر روی لامبورگینی هوراکان رودستر پرفورمانته همچون نسخه‌های کوپه آن، از همان پیشرانه 5.2 لیتری ده سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌شود که دارای حداکثر خروجی قدرت 630 اسب بخاری بوده و می‌تواند 600 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که در نسخه استاندارد اتومبیل یک شتاب 2.9 ثانیه و همچنین سقف سرعت 325 کیلومتر بر ساعت را به همراه داشته است.

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته اسپایدر

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته اسپایدر

در حال حاضر نسخه‌های استاندارد لامبورگینی هوراکان پرفورمانته با قیمت 274 هزار و 390 دلار به مشتریان عرضه می‌شود، درحالی که انتظار می‌رود نسخه اسپایدر این خودرو با قیمت نزدیک به 300 هزار دلاری وارد بازار شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد