موضوعات داغ

اولین تصاویر از نسل تازه کیا سراتو هاچبک 2018

عکس مطلب اول
نسل جدید کیا سراتو (سید) هاچبک قبل از رونمایی احتمالی در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس، در حال آزمایش در اروپا شکار عکس های جاسوسی شد.
این خودرو با وجود پوشش استتار سیاه و سفید، از نظر طراحی شباهت زیادی به نسخه بدون استتاری دارد که دسامبر سال گذشته در کره رویت شد و تا حد زیادی بر صحت این موضوع تاکید می کند که کیا سراتو و سید هاچبک جدید اصولا خودروهای یکسانی هستند.
چراغ های واضح جلو مانند سراتو سدان که اخیرا رونمایی شد، از همان طرح بارز کیا مربوط به چراغ های روشنایی روز LED چهارگانه بهره می برد، در حالی که جلوپنجره، سپر و چراغ های راهنمای جلو بسیار شبیه مدل سدان هستند.
در نمای عقب، چراغ های LED زاویه دار عقب از نظر طراحی شبیه چراغ های عقب خودروی بزرگتر اپتیما Sportswagon هستند. علاوه بر این، درب صندوق عقب شبیه خودروهای فست بک، لوله اگزوز تکی که در معرض دید است و چراغ های راهنما که داخل سپر جاسازی شده اند نیز در نمای عقب خودنمایی می کنند.

عکس جاسوسی از کیا سراتو هاچبک

عکس جاسوسی از کیا سراتو هاچبک

تفاوت های اصلی شامل اندکی تغییر در ورودی های هوای جانبی در سپر جلو و اندازه چراغ های راهنما است. اطراف جلوپنجره این خودرو که شبیه پوزه ببر است توسط یک قاب کرومی احاطه شده است در حالی که در مدل سدان این قاب کرومی فقط در قسمت بالا و پایین جلوپنجره است و کاملا اطراف آن را احاطه نمی کند. خطوط روی کاپوت هر دو مدل سدان و هاچبک مشابه هستند و آینه های جانبی آنها نیز شباهت زیادی به یکدیگر دارند.
با نگاهی به عکس ها مشخص می شود که در نسخه های مخصوص بازار اروپا چراغ های راهنما با یک طرح LED شیک و زیبا درون قاب چراغ های جلو جاسازی شده اند و به صورت یک واحد یکپارچه هستند که با نمونه های سدان مخصوص بازار امریکا تفاوت دارد.
انتظار می رود سراتوی هاچبک جدید در ماه مارس در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد