موضوعات داغ

غایب محبوب بازار ایران؛ لکسوس RX هیبریدی مدل 2018

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که می دانید محبوبیت نسل گذشته لکسوس آر ایکس در بازار ایران فوق العاده است و در چند ماه گذشته خبرهایی در خصوص واردات نسل جدید این خودرو نیز در بازار به گوش می رسید که البته در پی تغییر قوانین گمرکی واردات خودرو به کشورمان تبدیل به رویایی محقق نشده شد، چرا که با توجه به ممنوعیت واردات خودروهایی با قیمت بیش از 40 هزار دلار، لکسوس RX عملا شانسی برای عرضه در بازار کشور ندارد.
اما در بازار جهانی، رانندگانی که علاقه‌مند به خودروهای شاسی بلند اسپرت هستند، می‌توانند لکسوس RX 450h را به همراه بسته "اسپرت ادیشن" خریداری کنند که با حفظ سیستم محرک هیبریدی، ظاهری جذاب و اسپرت برای مشتریان خود دارد.
نسخه جدید لکسوس RX 450h که با ویژگی‌های جدید ظاهری معرفی شده است، متاسفانه از تاریخ 1 فوریه سال جاری تنها در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد و مشتریان می‌توانند با پرداخت 51 هزار و 645 پوند، صاحب این خودرو با ویژگی‌های جدیدش شوند، ولی مهم اینجاست که با پرداخت هزینه نسبتا بالای 51 هزار پوندی، مشتریان چه چیزی نصیبشان خواهد شد؟

لکسوس RX اسپرت ادیشن

لکسوس RX اسپرت ادیشن


بیشترین تغییرات اعمال شده بر روی اتومبیل، مربوط به ظاهر اتومبیل و همچنین طراحی داخل کابین می‌شود که در ظاهر بیرونی، می‌توان شاهد یک جلوپنجره بزرگ مشکی رنگ با ستون‌های افقی، چراغ‌های جدید مشکی رنگ، شیشه‌های دودی، آینه‌های مشکی رنگ جانبی و همچنین رینگ‌های آلیاژی مشکی رنگ بود که در ابعاد 20 اینچی ساخته شده و بر روی چرخ‌های اتومبیل نصب شده است تا کمی چاشنی اسپرت به این خودروی شاسی بلند لوکس لکسوس اضافه شود، هرچند تغییرات این بسته در داخل کابین و تجهیزات ایمنی هم دیده می‌شود که شامل یک محیط تاریک، روکش‌های مشکی رنگ صندلی، صفحه نمایشگر جدید 12.3 اینچی لمسی در بالاترین قسمت داشبورد، سیستم هشدار ترافیک و همچنین سیستم هشدار و نظارت بر نقاط کور می‌شود.
همانطور که در ابتدا گفتیم، این بسته تنها برای ظاهر اتومبیل خواهد بود، به همین منظور در زیر کاپوت اتومبیل از همان سیستم محرک هیبریدی استفاده شده است که اجزا تشکیل دهنده آن شامل یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر بنزینی به همراه 2 موتور الکتریکی می‌شود که برای شتاب 7.7 ثانیه و سقف سرعت 200 کیلومتر بر ساعت، در مجموع قدرت 308 اسب بخاری تولید می‌کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/14
با درود

ایران حال حاضر در دنیا انگشت شمار است؟!

از تولید پراید با کیفیت جهانی که در جدیدترین تکنولوژی با خارج کردن سوئیچ؛ موتور خاموش نمی شود اما با خاموش کردن چراغ ماشن؛ موتور خاموش می شود؛ بگیر تا آزاد گذاشتن مردم جهت خرید ماشین خارجی تا سقف 40 هزار دلار و هیبریدی نبودن محصولات هیبریدی دنیا و . . . ضمناً این محدودیت به درخواست مردم و جهت حفظ رفاه و آسایش مردم می باشد.

اگر غیر از این فکر کنید، مدیون و . . . خواهید شد.

با سپاس