موضوعات داغ

بانوی قهرمان پرتاب نیزه در برابر سئات لئون کاپرا + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک یکی از قوی‌ترین خودروهای "هاچ بک" در جاده‌ها، اتومبیل اسپانیایی سئات لیون کاپرا خواهد بود که حتی در پیست نوربرگ رینگ آلمان هم موفق به ثبت یک زمان خوب شده است، اما آیا این خودروی هاچ بک 300 اسب بخاری می‌تواند با سرعت نیزه و قدرت پرتاب "باربورا اشپوتاکووا" رقابت کند؟
باربورا اشپوتاکووا، متولد ۳۰ ژوئن ۱۹۸۱میلادی و یک ورزشکار اهل "جمهوری چک" است که در رشته پرتاب نیزه فعالیت دارد. این ورزشکار اهل جمهوری چک در حال حاضر قهرمان المپیک بوده و همین ‌طور دارنده رکورد جهانی در بخش زنان است که موفق به پرتاب نیزه به طول 72.28 متر شده است، حال این بانوی ورزشکار اهل جمهوری چک با مدال طلای المپیک و ثبت رکورد جهانی، در مقابل یک رقیب آهنین از کشور اسپانیا یعنی "سئات لئون کاپرا" قرار گرفته است که بدون توضیح بیشتر در رابطه با نتیجه، می‌توانید فیلم آن را در انتهای همین مقاله شاهد باشید.
جهت اطلاع بد نیست بدانید که خودروی سئات لئون کاپرا در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر سود می‌برد که با تولید حداکثر خروجی قدرت 300 اسب بخاری، موفق به ثبت زمان 4.9 ثانیه برای شتاب صفر تا صد خود شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/14
مرسی، عالی بود 👏👏👏👏👏👏