موضوعات داغ

در کشور کدام محصول DS بیشتر از همه فروخته است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
آرین موتور تابان، نماینده رسمی شرکت خودروسازی DS برای حضور خود در بازار کشور، محصولات مختلفی از فرانسه آورده و به مشتریان عرضه کرده است، اما از بین محصولات متنوع DS که شانس خود را برای حضور در بازار کشور امتحان کردهاند، در حال حاضر فقط خودروهای DS 3، DS 5 و خودروی کراس اوور DS 6 دیده میشود که همین حالا شرایط فروش آنان از سوی آرین موتور فعال است. در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، اما موضوع مهمتری که شاید خیلی از مخاطبان به دنبال جواب آن هستند، پرفروشترین برند DS در بازار کشور خواهد بود که اخیرا از سوی آرین موتور اعلام شده است.
همانطور که احتمالا میدانید، به زودی خودروی شاسی بلند DS 7 از سوی شرکت آرین موتور در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و باتوجه به ویژگیهای منحصربه فرد این اتومبیل، قطعا میتواند توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و بازار فروش بسیار خوبی داشته باشد. اما با تایید آرین موتور، پرفروشترین محصول این شرکت در بازار کشور را می‌توان خودروی کراس اوور DS 6 معرفی کرد که در خلاء حضور شاسی بلند DS 7 توانسته بازار فروش بسیار خوبی داشته باشد، هرچند جزییات فروش این محصول و یا دیگر محصولات آرین موتور محفوظ باقی مانده و تنها می‌دانیم که از بین محصولات DS، کراس اوور DS 6 به عنوان پرفروش‌ترین خودرو معرفی شده است.

دی اس 6

دی اس 6


باتوجه به شرایط فروش محصولات DS در بازار کشور توسط آرین موتور، خودروی کراس اوور DS 6 در مدل‌های 2018 به مشتریان عرضه خواهد شد که بهای پرداختی آن معادل 330 میلیون تومان بوده و در شرایط فروش فوری اتومبیل، با تخفیف 9 میلیون و 900 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
علاوه بر شرایط فروش فوری، می‌توان شاهد فروش اعتباری و یا حتی فروش مشارکتی بود که برای اطلاع از جزییات طرح فروش می‌توانید به جدول زیر توجه کنید.

شرایط فروش محصولات DS

شرایط فروش محصولات DS


در پایان بد نیست بدانید خودروی کراس اوور DS 6 که در رابطه با آن صحبت کردیم، دارای طول 4553 میلی متر، عرض 1607 میلی متر، ارتفاع 1600 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2732 میلی متر است که در بخش فنی خود به یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر THP 165 با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت مجهز شده و می‌تواند با استفاده از توربوشارژر دو اسکرول با پمپ فشار بالا، قادر به تولید 165 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 و همچنین قادر به تولید 240 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1400 باشد که توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به چرخ‌های محرک ارسال می‌شود، این درحالیست که برای تولید نیروی 165 اسب بخاری و گشتاور 240 نیوتن متری، تنها نیاز به مصرف سوخت 6.7 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتر اتومبیل خواهید داشت، هرچند این مقدار در شرایط آزمایشگاهی بدست آمده و در عمل میزان سوخت متفاوتی خواهید داشت.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/14
البته اون عکسی که از داخل DS6 گذاشتید مربوط به DS5 هست
1396/11/15
خودروبانك عزيز جدا از اينكه شما هم بايد منبع درآمدي داشته باشين ولي فقط از رسانه ها شما موندين كه تو اين وضع بازار طرف مردم بوديد. لطفا اگه از محصولات آرين موتور پست ميزارين اشاره به اين دزديشون كه قيمت ماشين ١٦٠٠ سي سي و ٢٠٠٠ سي سي رو اينقدر عجيب بالا بردن هم بكنيد تا شايد سر وجدان بيان. ممنون
1396/11/15
آقا اینا رو ولش.این عکس تو کجا گرفته شده؟ چقدر خوش منظره هست؟ کسی میدونه کجاست؟
1396/11/15
درود
وقتی نمی دانید تیتر باید به متن ربط داشته باشد و فقط می خواهی چیزی بنویسی
از ویراستار سایت تقاضا داریم مطابقت مقاله و ادعای نویسنده نمایان با تیتر آن را چک فرمایند ، بالاخص برای نویسندگان تازه کار و رپرتاژ آگهی . بد است یک صفحه مقاله هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد و حتی جواب سوال سو تیتر خود را نیز ندهد . عکس هم اشتباه باشد . اقدام مدیریتی مورد نیاز است .