موضوعات داغ

ستاره ریز نقش مرسدس بنز؛ معرفی رسمی نسل تازه A کلاس هاچ بک + فیلم

عکس مطلب اول
مرسدس بنز امسال A کلاس سدان را در بازار امریکا معرفی خواهد کرد. در این حین A کلاس هاچبک نیز به تازگی در هلند رونمایی شد.
جلوپنجره ی این خودرو از طراحی لوزی شکل برخوردار شده است. کاپوت مدل جدیدتر نسبت به مدل قبلی، شیب بیشتری رو به پایین پیدا کرده است و گلگیرهای بزرگتر طراحی آن را عضلانی تر جلوه می دهند. بنابر سفارش یک ورودی هوا با دریچه های قابل تنظیم برای بهبود آیرودینامیک نیز در این خودرو نصب می شود. نمای جلوی این خودرو شباهت زیادی به مرسدس CLS مدل 2019 دارد.

مرسدس A کلاس جدید

مرسدس A کلاس جدید

این خودرو از بعضی امکانات لوکس مدل های بالاتر مرسدس برخوردار است مانند نورپردازی داخل کابین با انتخاب 64 رنگ، دریچه های مدور تهویه و یک صفحه نمایش عریض در وسط داشبورد. خریداران می توانند دو صفحه نمایش با سایزهای 7 و 10.25 اینچ را انتخاب کنند. سیستم سرگرمی این خودرو از فناوری تشخیص مکالمه طبیعی برخوردار است که با گفتنHey Mercedes فعال می شود. علاوه بر این رانندگان می توانند با استفاده از صفحه لمسی در کنسول وسط یا دکمه های لمسی روی غربیلک فرمان، خودروی خود را کنترل کنند.

کابین مرسدس A کلاس جدید

کابین مرسدس A کلاس جدید

این خودرو از فناوری های رانندگی نیمه خودران نیز برخوردار است که مواردی مانند کنترل کروز تطبیقی به همراه سیستم کمکی فعال هدایت فرمان را در بر می گیرد. در خودروهایی که مجهز به سیستم کمکی فعال تعویض لاین هستند، اگر راننده در جهت موردنظر راهنما بزند این سیستم به راننده کمک می کند تا بتواند با امنیت لاین خود را عوض کند. از سیستم های دیگر نیمه خودران می توان به ترمز اضطراری خودکار، تشخیص نقاط کور و سیستم کمکی ممانعت از برخورد با عابرین پیاده اشاره کرد.
هنگام معرفی A کلاس در سطح جهان سه موتور برای آن در دسترس خواهد بود که شامل دو موتور 4 سیلندر بنزینی با قدرت های 163 و 224 اسب بخار و یک موتور 1.5 لیتری دیزل با قدرت 116 اسب بخار است که تمام آنها با گیربکس 7 دنده دو کلاچه عرضه می شوند.
سیستم تعلیق A کلاس جدید در محور جلو از نوع مک فرسون است. بعضی مدل ها در محور عقب مجهز به سیستم تعلیق میله پیچشی هستند در حالی که مدل های ارتقا یافته از سیستم تعلیق چهار عضوی در عقب بهره می برند. رانندگان می توانند با انتخاب حالت Dynamic تنظیمات سیستم تعلیق را تغییر دهند.
خریداران می توانند از ماه مارس این خودرو را سفارش دهند و تحویل آن به مشتریان در فصل بهار آغاز می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/15
به قول سعدی: "ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی"