موضوعات داغ

مدل جدید DS 3 کراس بک شکار جاسوسان شد؛ هاچ بک کراسی با شانس ورود به کشور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزهای بازار خودروهای شاسی بلند و کراس اوور خواهان زیادی دارد و برند لوکس فرانسوی دی اس نیز برای اینکه از قافله عقب نماند در حال کار روی کراس اوور جدید خود یعنی مدل دی اس 3 کراس بک است.
حال به تازگی اولین تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده است که دی اس 3 کراس بک را در شرایط تست در آب و هوای برفی و سرد را نشان می دهد. همچنین از روی این تصاویر نمی توان با قطعیت در مورد ظاهر و طراحی این خودرو اظهار نظر کرد چون خودروها به طور کامل استتار شده اند. اما می توان از همین تصاویر حدس زد که دی اس 3 کراس بک یک خودروی کراس اوور کوک در کلاس مینی کانتری من است.
دی اس 3 کراس بک همچنین با نسل آینده پژو 2008 نیز به رقابت خواهد پرداخت و اولین محصول گروه پژو سیتروئن خواهد بود که از پلتفرم جدید این کمپانی یعنی CMP استفاده خواهد کرد. همچنین پیش بینی می شود که دی اس 3 کراس بک از نظر طراحی از المان های دی اس 7 بزرگ تر هم بهره برده باشد.

دی اس 3 کراس بک

دی اس 3 کراس بک

دی اس 3 کراس بک بعید است که به طور کامل جایگزین مدل دی اس 3 شود چون دی اس 3 یک خودروی هاچ بک کوچک است و در کلاسی متفاوت قرار دارد. دی اس 3 از سال 2009 در سبد محصولات سیتروئن قرار دارد و این برند فعلا تا سال 2020 برنامه ای برای جایگزین کردن این خودرو ندارد بنابراین مدل هاچ بک نیز در کنار مدل کراس بک همچنان به فروش خواهد رسید.
پیش بینی می شود که دی اس 3 کراس بک از اولین محصولات دی اس باشد که از قوای محرک هیبریدی برخوردار خواهد شد. اخبار منتشر شده حاکی است که این خودرو از یک موتور 113 اسب بخاری بنزینی و پک باتری 50 کیلووات ساعتی بهره مند خواهد شد که به آن اجازه می دهد تنها با اتکا به نیروی برق تا مساقت 451 کیلومتر را طی کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/17
اين تصاوير جاسوسي اَن !
اي آقا ...