موضوعات داغ

نقص فنی عجیب میتسوبیشی لنسر و میتسوبیشی اوتلندر در بازار آمریکا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی میتسوبیشی برای مدل‌های مختلف لنسر و اوتلندر، یک فراخوان نسبتا بزرگ صادر کرده است که تنها مختص بازار آمریکا بوده و همچنین مربوط به بخش فنی این اتومبیل ها می‌شود.
با تایید شرکت خودروسازی میتسوبیشی، مدل‌های 2009 الی 2012 میتسوبیشی لنسر، مدل‌های 2010 الی 2012 میتسوبیشی لنسر اسپرت بک، مدل‌های 2008 الی 2012 میتسوبیشی اوتلندر و همچنین مدل‌های 2011 الی 2012 میلادی از خودروی کراس اوور میتسوبیشی اوتلندر اسپرت (ASX) در لیست فراخوان میتسوبیشی قرار گرفته است که در مجموع شامل حال 141 هزار و 53 اتومبیل در سراسر بازار آمریکا می‌شود.
طبق ادعای میتسوبیشی، تسمه سفت کن دینام معیوب بوده و ممکن است دچار شکستگی شود که در صورت بروز این مشکل، تسمه دینام پاره شده و یا در حداقل حالت ممکن جدا می‌شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، دینام از کار افتاده و باعث خالی شدن شارژ باتری می‌شود که نتیجه آن خاموشی پیشرانه و خطرات احتمالی برای کنترل دشوار اتومبیل در حین حرکت خواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر


برای رفع این مشکل، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرده است که دارندگان وسایل نقلیه مذکور از ماه مارس سال جاری، باید به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر ایالات متحده آمریکا مراجعه کنند تا قطعه معیوب اتومبیل جایگزین شوند.
اگرچه شرکت خودروسازی میتسوبیشی برای حفظ بقای خود در بازار آمریکا مجبور به فراخوان 141 هزار و 53 اتومبیل شده است، اما این خودروساز ژاپنی معمولا حدود 100 هزار اتومبیل در آمریکا فروش دارد که تنها 0.5 درصد از کل بازار آمریکا می‌شود، هرچند سال گذشته فروش این شرکت به شدت افت کرده و به رقم 58 هزار اتومبیل رسیده است، به همین منظور شرکت خودروسازی میتسوبیشی امیدوار است که با کمک اتحاد "رنو نیسان"، بتواند کراس اوورهای جدید خود را توسعه داده و سهم بیشتری در بازار آمریکا داشته باشد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/17
هه دقيقا مثل ٢٠٦ هاي جديد...همشون تسمه سفت كنه دينامشون خراب و تسمرو مي ندازه... من كه هر ١٠٠٠٠ تا يه بار دارم عوضش مي كنم!!!
1396/11/17
ضعیف ترین کمپانی در بین ژاپنیاس برین ۴ تا سرچ بکنین
1396/11/17
ضعیف ترین کمپانی ژاپنی ارزشش از صدتا کمپانی درجه یک کره ای و چینی بیشتره ، هر چند که میتسوبیشی یه کمپانی ضعیف نیست یک خودروساز اصیل و یکصد ساله ژاپنی هستش. بعدشم حتی بنز و بی ام و هم فراخوان دارند . این دلیل بی کیفیتی میتسوبیشی نیست. میتسوبیشی یه ماشین خاص و با کیفیت و کم خرج و بی آزار ژاپنیه .
1396/11/24
بابا کم جفنگ بگو هیوندای و کیا جزو 10 خودروساز برتر دنیا هستن اونوقت میتسوبیشی که رتبه جهانی و ارزش برندش تو باقالیهاست رو با هیوندای و کیا مقایسه میکنی ؟؟؟ زیاد جوگیر نشو کره ای ها بیشتر از اون چیزی که فکر میکنی پیشرفت کردن و در حال رقابت با اروپایی ها هستن اونوقت شما با میتسوپیشی مقایسش میکنی که مفتش گرونه