موضوعات داغ

آتش سوزی آلپین A110 در تست برنامه TOPGEAR

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
"کریس هریس" و "ادی جوردن" که از مجریان جدید برنامه تخت گاز به شمار می‌روند، در هنگام فیلمبرداری آخرین فصل از برنامه "تخت گاز" و درحالی که سوار بر یک دستگاه خودروی "آلپین A110" بودند، اتومبیل آنان آتش گرفته و مجبور به فرار از صحنه می‌شوند.
طبق اطلاعات بدست آمده از سوی منابع خبری، صبح روز دوشنبه هفته گذشته دو مجری برنامه تخت گاز یعنی "کریس هریس" و "ادی جردن" که قصد شرکت در مسابقات رالی "مونت کارلو SS17 " را داشتن، سوار بر یک دستگاه اتومبیل "آلپین A110" شدند و تصمیم به رانندگی آزمایشی داشتند، اما پس از مدت زمان کوتاهی که از حرکت آنان می‌گذشت، خودروی آنان دچار حریق شده و مجبور به ترک اتومبیل می‌شوند.

حریق آلپین A110

حریق آلپین A110


به گزارش پایگاه خبری "دیلی میل"، کریس هریس به همراه ادی جردن در حال حرکت با اتومبیل آلپین A110 بودند، اما پس از مدت کوتاهی "کریس هریس" متوجه احتراق شد و قبل از اینکه در آتش بسوزند، درب اتومبیل را باز کرده و فرار می‌کنند. عوامل تخت گاز اعلام کرده‌اند که شرکت سازنده این اتومبیل در حال بررسی علت آتش سوزی است. خوشبختانه "کریس هریس" و "ادی جردن" در سلامت کامل هستند، اما پس از شروع آتش سوزی تنها 4 دقیقه طول کشید تا کل اتومبیل به آتش کشیده شود.
کریس هریس گفت: متاسفانه ماشین از بین رفته است و من بسیار ناراحت هستم که چنین ماشین زیبایی از بین رفته است. انجام مسابقات "مونت کارلو" یک رویا بود برای من که با این ماشین خیره کننده می‌توانستیم در آن شرکت کنیم، اما این واقعا شرم آور است که حتی نتوانستیم آزمایش را تمام کنیم و چنین اتفاقی افتاد.
در پایان شرکت "آلپین" اعلام کرد که در حین فیلمبرداری، حوادث فنی باعث شده است تا چنین اتفاقی رخ دهد، ما در حال تحقیق بر روی این موضوع هستیم و به همین منظور تمامی فعالیت‌ها و آزمایش‌های رانندگی برای مدل‌های پیش تولید ممنوع خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد