موضوعات داغ

همزمان با سالگرد تولد گروه بهمن کامیون FVZ ایسوزو رونمایی شد

عکس مطلب اول
کامیون جدید 26 تن FVZایسوزو، همزمان با 16 بهمن ،سالگرد 66 سالگی این مجموعه از سوی بهمن دیزل در هتل المپیک تهران رونمایی شد.
این خودرو به عنوان جدیدترین محصول ایسوزو همزمان با ژاپن و کشورهای دیگر به سبد محصولات بهمن دیزل اضافه شد.
این مراسم که با حضور آرایی مدیر عامل بخش خودرو شرکت ماروبنی ( نماینده ایسوزو ژاپن)، مهندس مرتضی شفیعی مدیر عامل شرکت بهمن دیزل ،مهندس ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن، مهندس خضری مدیر عامل شرکت سیبا موتور ، مهندس مهیار عسگریان رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن وجمعی از مدیران ارشد گروه بهمن و ماروبنی، مشتریان و نمایندگان شرکت بهمن دیزل برگزار شد.

مراسم رونمایی ایسوزو FVZ

مراسم رونمایی ایسوزو FVZ

مهندس شفیعی مدیر عامل شرکت بهمن دیزل از برنامه های این شرکت برای آینده خودروهای تجاری خبر داد و گفت: فروش بهمن دیزل نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است و پیش بینی می شود برنامه تولید 6300 دستگاه خودرو ایسوزو در سال آینده محقق شود . به طوری که طی 10 ماه ابتدای سال 96 ، در بخش کامیون، کامیونت و مینی بوس، 46 درصد سهم بازار در دست شرکت بهمن دیزل است که و در بخش کامیونت نیز سهم بازار 53 درصد را شامل می شود.
وی همچنین ضمن تاکید بر خدمات پس از فروش گفت: در برنامه داریم برای نمایندگی هایی که در سه حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تامین قطعات فعالیت می کنند، مزایای ویژه ای قائل شویم.
شفیعی با اشاره به نقاط قوت این شرکت، افزود: شریک تجاری توانمند، شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده، زیرساخت های مناسب، نیروی انسانی مجرب، سهامداران خصوصی وحرفه ای ، کیفیت برتر و قیمت مناسب از جمله نقاط قوت بهمن دیزل به شمار می آیند.
مدیر عامل بهمن دیزل در پایان با اشاره به کیفی و 4 ستاره بودن اکثر محصولات شرکت بهمن دیزل ، به استراتژی آینده این شرکت پرداخت و گفت: کسب سهم بیش از 60 درصد بازار، ارائه محصولات کیفی متنوع با نیاز مشتریان و کسب بالاترین رتبه رضایت مشتریان در حوزه کیفیت ، فروش و خدمات پس از فروش از جمله برنامه های آتی ما به شمار می آید.

ایران یکی از بهترین بازارهای ایسوزو

همچنین در ادامه این مراسم "آرایی" ، مدیر عامل بخش خودرو شرکت ماروبنی (نماینده شرکت ایسوزوی ژاپن) به ایراد متن سخنان و پیام اقای گودا مدیر عامل فروش منطقه ای ایسوزو پرداخت و از گسترش فعالیت‌های این شرکت در ایران خبر داد.
وی به نقل از گودا سالگرد 66 سالگی گروه بهمن را تبریک گفت و بازار ایران را یکی از بهترین بازارها برشمرد.
همچنین گفت: بازار ایران از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است و در طول مدت همکاری خود با شرکت بهمن دیزل موفق به کسب سهم مطلوبی از بازار خودروهای تجاری در ایران شده ایم.
آرائی در ادامه ضمن اشاره به اجرای طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل بار در کشور ایران افزود: سعی می کنیم با ارائه و گسترش خدمات پس از فروش مناسب حضور خود را در بازار ایران تقویت کنیم.
وی در مراسم رونمایی کامیون ۲۶ تن FVZ ایسوزو اظهار کرد: بازار ایران از اهمیت بالایی برای شرکت ایسوزو برخوردار است و به همین دلیل به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در ایران هستیم.

FVZ با شاسی مقاوم

در در پایان برنامه مهندس محمد رضا کمالی مدیر مهندسی پروژه های شرکت بهمن دیزل به توضیح در خصوص کامیون FVZ پرداخت و افزود:کامیون ایسوزو FVZ جدیدترین محصول گروه صنعتی بهمن دیزل می باشد که به عنوان کامیون سنگین بهمن دیزل با پیشرانه موتوری 6 سیلندری 7790سی سی و به لطف توربوشارژر می تواند 300 اسب بخار و 980 نیوتن متر گشتاور تولید کند.
موتورهای به کاربرده شده بر روی کامیون ایسوزو FVZ از نوع 6kl-tcs Hهستند که به آرایش 6 سیلندری و حجم نزدیک به 8 لیتر و حداکثر قدرت 280 اسب بخار مجهز شده اند که این نوع موتور در کامیون ایسوزو FVR نیز به کاربرده شده است. همچنین انتقال قدرت کامیون ایسوزو FVZ نیز به وسیله گیربکس های 8 دنده ZF انجام می شود.
وی همچنین کلاچ این نوع کامیون ایسوزو را تک صفحه ای خشک با کنترلگر هیدروپنوماتیک با قطر خارجی 380 میلی متر عنوان کرد .ضمن اینکه کامیون FVZ ایسوزو با تجهیزات ویژه نظیر کابین تاشو با مکانیزم الکتروهیدرولیکی، کیسه هوا سرنشین و مجموعه ای آپشن ها ، باعث شده این محصول جدید بهمن دیزل در رده یکی از محصولات برتر شرکت صنعتی بهمن دیزل قرار گیرد.

ایسوزو FVZ

ایسوزو FVZ

کمالی در ادامه سیستم ASR ( کنترل لغزش خودرو در حین حرکت ) و استفاده از سیستم HVAC ( ایجاد دمای شرایط دمایی مطبوع در وضعیت سرمایش و گرمایش کابین ) و به کارگیری سیستم تقویتی ( Stiffener) به منظور بالا بردن استحکام و مقاومت شاسی خودرو را از ویژگیهای اصلی این خودرو عنوان کرد.
در ادامه برنامه رونمایی کامیون FVZ ، کیک 66 سالگی تولد گروه بهمن نیز با حضور مدیران بریده شد و به دو مشتری و خریدار اول کامیون FVZ نیز کلید این خودرو همراه با جوایزی ارزنده اهدا شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/16
با سلام و سپاس عزیز جان کاش از داخلشم عکس کامل میگذاشتید به هر حال سپاس بابت زحماتتون.