موضوعات داغ

قوی ترین نسخه ب ام و X2 با احتمال عرضه در بازار ایران

عکس مطلب اول
در حال حاضر بی ام و فقط یک نسخه از کراس اوور جدید X2 را عرضه می کند. نسخه استاندارد X2 از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با 228 اسب بخار قدرت نیرو می گیرد و قیمت آن 39.995 دلار (با احتساب کرایه حمل) است. اما حتی قبل از اینکه X2 به صورت رسمی وارد بازار امریکا شود مشخص بود که فقط یک نسخه از آن به خریداران عرضه نمی شود و گزینه های بیشتری در دسترس خواهد بود. یک مدل پایه دیفرانسیل جلو با تریم اسپرت M به گزینه ها اضافه می شود که در عکس های جاسوسی جدید این مقاله قابل رویت است.
این SUV که X2 M35i نامیده می شود تقریبا بدون پوشش استتار است و از رنگ نارنجی خاص بی ام و که شبیه رنگ غروب آفتاب است بهره می برد. فقط اندکی پوشش استتار در نمای جلوی آن به چشم می خورد که بدون شک ورودی های هوای بزرگتر در طرفین سپر را مخفی کرده است و داخل کابین نیز، زیر سری ها دارای پوشش استتار هستند. می توان تصور کرد که نشان M در پوشش چرم داخل کابین دوخته شده باشد.
موارد دیگری مانند دیسک ترمزهای بزرگتر و کالیپرهای ترمز به رنگ آبی روشن که رینگ های اسپرت M آنها را احاطه کرده اند نیز نمایان هستند. لوله های اگزوز نیز بزرگتر شده اند که بدون شک صدای خشن تری تولید می کنند.

بی ام و X2 M35i

بی ام و X2 M35i

پیش بینی می شود این مدل جدید با یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با قدرت حداقل 300 اسب بخار همراه با گیربکس 8 دنده اتوماتیک عرضه شود. موتور آن نمونه ارتقا یافته ی B48 فعلی با کد B48A20T1 است.
زمان معرفی این خودرو مشخص نیست ولی عکس های بدون استتار کامل به این معناست که این خودرو به زودی معرفی خواهد شد. در حال حاضر بی ام و به کسانی که طاقت انتظار کشیدن برای معرفی نسخه قویتر X2 را ندارند، پکیج اسپرت M را ارائه می دهد که شامل مواردی مانند رینگ های 20 اینچی، سیستم تعلیق با ارتفاع پایین تر و تعدادی تزئینات اضافی داخل کابین است.
گفتنی است با توجه به مشخصات این مدل (حجم موتور کمتر از 2.5 لیتر) و قیمت پایه احتمالا کمتر از 40 هزار دلاری، شانس واردات این مدل به بازار کشورمان وجود دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/19
امیدوارم نویسنده این نکته را هم مدنظر قرار داده باشد که محصولات سری ایکس ب ام و در‌کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا تولید میشود و طبق قوانین فعلی ورود آن به کشور ممنوع است. مگر در شرایطی که این مدل د‌ر کارخانجات آلمان یا سایر کشورها تولید شود.
1396/11/19
آره مطمئن باشین حتما حتما میاد شک نکنید اگه عم بیاد چنتا آقازاده با قیمت ۱ میلیارد میارن فکر کردین دولتیا میزارن بیاد با قیمت ۲۰۰ تومان عمرا چند وقت دیگه کلا به بهانه تولید لگن ملی وارادت رو به کل ممنوع میکنن این خط و اینم نشون حالا ببینین کی گفتم من که چشمم آب نمیخوره با این قدانین و تعرفه و محدودیت های مزخرف