موضوعات داغ

بازار خودرو بلاتکلیف است

عکس مطلب اول
ایسنا : رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: با توجه به رای دیوان عدالت اداری مبنی‌بر کاهش تعرفه واردات خودرو، شرکت‌های واردکننده این محصول باید قیمت‌ها را کاهش دهند و عرضه با نرخ‌های جدید را آغاز کنند تا قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش یابد.
سعید موتمنی در پاسخ به اینکه با توجه به رای دیوان عدالت اداری مبنی‌بر توقف اجرای مصوبه اخیر دولت در زمینه افزایش تعرفه واردات خودرو، آیا کاهش قیمت‌ها در بازار خودروهای وارداتی آغاز شده است، اظهار کرد: در این زمینه همه بلاتکلیف هستند و نمی‌دانند که رای اولیه دیوان عدالت اداری قطعی می‌شود یا خیر؟ در این میان موضوع مهم، واکنش شرکت‌های واردکننده خودرو به رای دیوان عدالت اداری است و اینکه آیا عرضه با قیمت‌های جدید را آغاز می‌کنند یا خیر. وی با بیان اینکه برخی شرکت‌های واردکننده خودرو عرضه در بازار را کاهش داده‌اند، خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر خریدار چندانی در بازار خودرو وجود ندارد و همه منتظر روشن شدن وضعیت و رفع ابهام‌ها هستند. رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد: در این شرایط موضوع قطعی این است که فعلا افزایش تعرفه واردات خودرو متوقف شده و بنابراین شرکت‌های واردکننده خودرو باید قیمت‌های خود را کاهش دهند و عرضه با قیمت‌های جدید را آغاز کنند تا قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش یابد که البته هنوز این اتفاق نیفتاده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/21
کی بلاتکلیف نبوده
1396/11/21
فکر کنم بازم می خوان گرونتر کنن دنبال بهونه بودن دوباره میگن چند روزی واردات بسته بوده واسه همین قیمت خودرو افزایش میابد
1396/11/21
عرضه با قیمت کمتر که دیده نشده هیچی نگین موتور قیمتاشو ده میلیون زیاد کرده!!!
توی این مملکن همه چیزی بی حساب و کتابه
بازار خودرو که دیگه اصن صاحاب نداره!