موضوعات داغ

زیبا، لوکس و خوش قیمت؛ یورش فولکس واگن آرتئون به بازار آمریکا

عکس مطلب اول
حدود 1 سال بعد از اینکه فولکس واگن آرتئون در سال 2017 در نمایشگاه ژنو رونمایی شد، اکنون نوبت به معرفی این خودرو به عنوان مدل 2019 در بازار امریکای شمالی رسیده است.
نسخه مخصوص بازار امریکا از این خودروی 4 در زیبا در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2018 رونمایی شد و طبق گفته فولکس واگن در پاییز امسال می توانید از نمایندگی های فولکس واگن در محل خود این خودرو را خریداری کنید.
این خودرو با سه رده تجهیزاتی SE، SEL و پرمیوم ولی تنها با یک موتور عرضه خواهد شد. تمام مدل های 2019 آرتئون موتور بادوام 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ فولکس واگن را دریافت خواهند کرد که طوری تنظیم شده است تا 268 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت این موتور تنها از طریق یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود ولی خریداران می توانند این خودرو را با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل انتخاب کنند.
امکانات استاندارد در تمام مدل های آرتئون شامل موارد زیر است:
صندلی های جلو با سیستم گرمایش، چراغ های جلوی LED، سیستم کمکی پیشگیری از تصادف از جلو، ترمز اضطراری خودکار، مانیتور نمایش نقاط کور و صفحه نمایش 8 اینچی همراه با پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو.
کروز کنترل تطبیقی، صفحه پشت آمپر دیجیتال با صفحات مدور نمایش اطلاعات به صورت کاملا LED، سانروف پانورامیک، صندلی های جلو با سیستم تهویه، صندلی راننده مجهز به سیستم ماساژ و صندلی های عقب با سیستم گرمایش از امکانات سفارشی این خودرو هستند.

فولکس واگن آرتئون

فولکس واگن آرتئون

آرتئون علاوه بر طراحی جذاب داخلی و خارجی، هندلینگ و راحتی شگفت انگیزی نیز دارد.
فولکس واگن در مورد قیمت این خودرو برای بازار امریکا چیزی اعلام نکرده است ولی پیش بینی می شود هنگامی که اوایل پاییز امسال فروش آرتئون آغاز شود قیمت مدل پایه آن کمتر از 35 هزار دلار نباشد.
با این حساب در بلند مدت احتمال عرضه آرتئون در بازار ایران نیز وجود دارد. خودرویی که می تواند در سطحی بالاتر از پاسات عرضه شود و دل های بسیاری را در خیابان ها برباید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد