موضوعات داغ

مرسدس میباخ جدید رونمایی شد

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس سرانجام برای کسانی که تجهیزات و امکانات لوکس مرسدس بنز S کلاس آنها را راضی نمی کند مدل میباخ جدید خود را معرفی کرد. این خودرو اولین رونمایی رسمی خود را در ماه مارس و در نمایشگاه خودروی ژنو تجربه خواهد کرد و از تابستان 2018 نیز فروش آن در بازار آمریکا آغاز خواهد شد.

مرسدس میباخ

مرسدس میباخ

مدل جدید و بروزرسانی شده میباخ در بخش هایی همانند جلوپنجره با بنز S کلاس متفاوت است و نمایی لوکس تر را به نمایش می گذارد. البته بزرگترین تفاوت این خودرو با مرسدس بنز S کلاس به ابعاد آن بر می گردد جایی که شاهد طول 5461 میلی متری و فاصله‌ی محوری 3365 میلیمتری برای مدل میباخ هستیم که به وضوح از S کلاس بیشتر هستند و فاصله‌ی محوری مدل میباخ 254 میلی متر بیشتر از اس کلاس است. این افزایش طول و فاصله‌ی محوری سبب شده است تا فضای پای سرنشینان عقب این خودرو بسیار بزرگتر باشد.

مرسدس میباخ

مرسدس میباخ

خریداران مرسدس میباخ جدید می توانند دو نوع موتور را برای خودروی خود انتخاب کنند. اولین مدل که با کد S560 4Matic به فروش خواهد رفت به موتور V8 تویین توربو به حجم 4 لیتر مجهز است که می تواند 463 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل 4.8 ثانیه است. مدل بعدی دارای کد S650 است و به موتور 12 سیلندر 6 لیتری به قدرت 621 اسب بخار و گشتاور 1001 نیوتن متر مجهز است و می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر را در 4.6 ثانیه به ثبت برساند.

مرسدس میباخ

مرسدس میباخ

در داخل کابین مرسدس میباخ جدید شاهد ترکیب رنگ بسیار لوکس قهوه‌ای، ساوانا و مشکی هستیم. همچنین به صورت آپشن امکان انتخاب چرم ناپا نیز همراه دوخت پلاتینیوم و طلایی برای این خودرو وجود دارد. سرنشینان عقبی نیز تنظیمات صندلی بیشتر و نورپردازی داخلی لوکس تری را در مقایسه با مدل استاندارد اس کلاس در این خودرو در اختیار دارند.
در ادامه می توانید تصاویر مرسدس میباخ جدید را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/24
ماشين نيست كه قصر متحركه(:
1396/11/24
ای وای مادر جان
1396/11/24
کنسول وسط سرنشینای عقب کو؟
1396/12/1
صندلی وسط میخوابه بعد...
1396/11/25
الان دیگه کل دنیا داره هر سال مدل جدید میده اما اینجا هر سال داشبورد و عوض میکنن و ضبط و ور میدارن و... راستی این مدل استاندارد های ما رو پاس میکنه؟
1396/11/25
سلام.حداقلش یه مطلب که میذارید جامع و کامل باشه لطفا.
الان نه مشخص کردید امکانات ایمنی چیه نه از امکانات رفاهی گفتید.نه امکانات جدید و تکنولوژی های جدیدش رو گفتید
چیکار میکنید؟!!!!!!!!!!
1396/11/25
ماشین بعد از تو سوءتفاهمی بیش نیست
1396/11/25
سلام به مجموعه خوب و زحمتکش خودرو بانک
خدا وکیلی از این مقاله ها توی سایت قرار ندید
اخه با این وضعیت واردات خودرو و قیمت دلار حتی ماکت این ماشین ها هم دست ما نمیرسه
پس وقتی ادم ندونه که اونور دنیا چه اتفاقی در صنعت خودرو در حال روی دادن هست حداقل شب راحت تر خوابش میبره
ما همین که شرایط پیش فروش جک و لیفان رو میبینیم باید خدارو شکر کنیم و بیشتر به ماشین های اروپایی مثل فیلم فضایی و تخیلی نگاه کنیم که انگار با فوتوشاپ درست شده
با این شرایط تا 10 سال دیگه هم قراره فقط چراغ های ماشینهای تولید داخل تغییر پیدا بکنه و یا سنسور دنده عقب بهشون اضافه بشه
لطفا در صورتی که فروش پژو 405 با صندلی برقی و یا احیانا پراید با ایینه های جدید اغاز شد مخاطبین خود را مطلع کنید
با تشکر از سایت خوب خودرو بانک