موضوعات داغ

آخرین تغییرات جنگنده های لکسوس برای سال 2018؛ به روز رسانی تجهیزات RC و RC-F

عکس مطلب اول
لکسوس طیف مدل های RC کوپه را برای سال 2018 به روز رسانی کرده است و برای تمام مدل های آن امکانات استاندارد جدید معرفی کرده و یک رده تجهیزاتی جدید که بین مدل های F-Sport و Premier (لوکس ترین مدل ها) قرار می گیرد به آن اضافه کرده است.
اکنون فناوری ایمنی کمک راننده Safety System+ در تمام مدل ها به صورت استاندارد ارائه می شود. امکانات این پکیج شامل سیستم اخطار پیش از تصادف، کروز کنترل تطبیقی، چراغ های جلو با سیستم تنظیم نور بالای خودکار و سیستم اخطار خروج از مسیر حرکت است.
اکنون تمام مدل های RC مجهز به سیستم ناوبری لوکس لکسوس هستند که در صفحه نمایش 10.3 اینچی سیستم سرگرمی قابل رویت است و از طریق سیستم کنترل صفحه لمسی از راه دور فعال می شود. غربیلک فرمان و صندلی راننده نیز مجهز به سیستم Auto-Away هستند که صندلی ها را به سمت عقب می برد و غربیلک فرمان را به سمت داخل جمع می کند تا ورود و خروج از خودرو راحت تر شود. اکنون سیستم تهویه برای هر فرد یک کانال تهویه جداگانه در کابین دارد.
مدل جدید F-Sport Premier Pack Car نیز بین مدل های RC F Sport و RC Premier قرار می گیرد و از امکاناتی نظیر سیستم صوتی مارک لوینسون با 17 بلندگو، رادیوی دیجیتال DAB، سانروف، سیستم اخطار نقطه کور و سیستم هشدار خودروهای عبوری از پشت برخوردار است. قیمت این مدل از 43.540 پوند آغاز می شود.

لکسوس RC کوپه

لکسوس RC کوپه

این اصلاحات در مدل 8 سیلندر RC-F نیز اعمال شده است و نسخه Plus Pack این مدل از امکاناتی مانند تودوزی چرم نیمه آنیلین، صندلی های جلو با سیستم تهویه، سیستم صوتی مارک لوینسون با 17 بلندگو، سیستم اخطار نقطه کور، سیستم هشدار خودروهای عبوری از پشت و سیستم کمکی تعویض لاین برخوردار است. قیمت این مدل از 62.620 پوند شروع می شود.
اکنون مدل های به روز شده لکسوس RC به فروش می رسند. قیمت مدل پایه RC 300h لاکچری از 39.140 پوند شروع می شود که شامل افزایش قیمت به اندازه 1995 پوند برای امکانات اضافی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد