موضوعات داغ

شتاب 4.4 ثانیه برای غول آفرود مرسدس بنز؛ معرفی G63 AMG جدید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
حدود یک ماهی از رونمایی مرسدس بنز G کلاس جدید می رسد و پس سال های متمادی مرسدس سرانجام مدلی کاملا جدید از این خودرو را به بازار معرفی کرد. حالا به فاصله ی کمی از معرفی نسل جدید جی کلاس مرسدس بنز مدل قدرتمند این خودرو را با کد G63 معرفی کرده است که برای سال 2019 وارد بازار خواهد شد.
این خودرو توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را در عرض 4.4 ثانیه دارد که از این نظر در حدود 1 ثانیه بهتر از نسل قبلی خود شده است.

مرسدس بنز G63 AMG

مرسدس بنز G63 AMG

در این خودرو AMG اقدام به استفاده از یک موتور 4 لیتری V8 کرده است که به دو عدد توربوشارژر مجهز بوده و می تواند 577 اسب بخار قدرت تولید کند که در مقایسه با نسل قبلی G63 حدود 14 اسب بخار بیشتر است. البته باید به مورد مهم تری هم اشاره کنیم و آن اینکه این مدل جدید دارای 174 کیلوگرم وزن کمتری در مقایسه با نسل قبلی است.

مرسدس بنز G63 AMG

مرسدس بنز G63 AMG

در نگاه اول ممکن است فکر کنید که موتور 577 اسب بخاری G63 با مرسدس AMG GT R یکسان است اما باید بگوییم که گشتاور تولیدی این موتور در جی کلاس 850 نیوتن متر است که 100 نیوتن متر از AMG GT R بیشتر است. همین مشخصات این امکان را به جی کلاس جعبه ای شکل و بزرگ داده است تا در فاصله‌ی بین دو چراغ قرمز بتواند بسیاری از خودروهای اسپرت را پشت سر بگذارد و شکست دهد.
توانایی های این خودرو تنها به خاطر موتور قدرتمند آن نیست بلکه یک گیربکس جدید نیز در G63 استفاده شده است که از نوع 9 دنده اتوماتیک است و به شیفترهای پشت فرمان هم مجهز شده است.

مرسدس بنز G63 AMG

مرسدس بنز G63 AMG

سیستم چهارچرخ محرک بنز جی کلاس نیز طوری طراحی شده است تا 60 درصد نیروی موتور را به محور عقب انتقال دهد. برای رانندگی آفرود این امکان وجود دارد تا این نسبت انتقال نیرو را تغییر داد.
سیستم فرمان جی کلاس هم که در مدل قبلی دارای 4 حالت مختلف بود در مدل جدید از 5 حالت برخوردار است که آخرین وضعیت آن توسط راننده شخصی سازی و تنظیم می شود.

مرسدس بنز G63 AMG

مرسدس بنز G63 AMG

مرسدس AMG G63 جدید را می توان از رینگ های بزرگ 22 اینچی، جلوپنجره با خط های عمودی و ورودی های هوای بزرگ آن شناسایی کرد. این خودرو همچنین دارای چهار عدد اگزوز است که به صورت جفت در کناره های بنه نصب شده اند. سیستم اگزوز این خودرو نیز از نوع فعال است و می توان دو نوع صدای مختلف را برای موتور خودرو انتخاب کرد. همچنین نشان AMG روی درها و کالیپرهای ترمز به چشم می خورد.

مرسدس بنز G63 AMG

مرسدس بنز G63 AMG

مرسدس بنز AMG G63 از اواخر امسال وارد بازار خواهد شد. مرسدس قصد دارد تا نسخه ای تولید محدود با نام Edition1 از این خودرو را نیز معرفی کند که دارای رینگ های مشکی، قاب آینه های مشکی، نوارهای مشکی مات روی بدنه و خط های قرمز روی آینه ها است. مدل Night Packaged نیز با چراغ های مشکی و رینگ های مشکی رنگ در دسترس خریداران خواهد بود.
مرسدس AMG G63 در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی خواهد شد و قیمت آن نیز در زمان عرضه اعلام می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/30
قیمت خون هیتلر پولشه