موضوعات داغ

گردهمایی ام وی ام X33 + فیلم و عکس

عکس مطلب اول
روز جمعه پارک آبشار در تهران شاهد برگزاری گردهمایی خودروهای ام وی ام X33 بود که از ساعت 2 الی 4 بعد از ظهر برگزار شد و با استقبال مناسبی از سوی مالکان و علاقه مندان این خودرو روبرو شد.
نکته ی جالب توجه این گردهمایی این بود که از طرف شرکت مدیران خودرو مدیر بازاریابی به همراه تیم بازاریابی نیز در گردهمایی حضور پیدا کردند. همچنین واحد ارتباط با مشتری CRM نیز در مراسم حضور داشتند و به شنیدن مشکلات مالکان خودروها پرداختند که تعامل سازنده بین کمپانی و مالکان نیز در این بین از نکات مثبت این گردهمایی بود.
همچنین دو خودروی امداد مدیران خودرو نیز در گردهمایی حاظر شدند تا به مشکلات فنی خودروها پرداخته و به سوالات پاسخ دهند.
لازم به ذکر است که گردهمایی های ام وی ام توسط مدیران خودرو پشتیبانی و حمایت می شوند و در پایان مراسم نیز به رسم یادبود هدایایی به مالکان خودروها داده شد.

گردهمایی ام وی ام X33

گردهمایی ام وی ام X33

ام وی ام X33 به یک پیشرانه 1971 سی سی چهار سیلندر مجهز شده است که خروجی قدرت آن در دور موتور5750 به عدد 134 اسب بخار و گشتاور آن هم در 4300 دور بر دقیقه به 180 نیوتن متر می‌رسد که با ارسال این نیرو از طریق جعبه دنده 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT به چرخ‌ها، حداقل شتاب صفر تا صد 13.4 ثانیه و حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت بدست می آید.
در خصوص تجهیزات، ام وی ام در مقایسه با رقبای هم قیمت خود در وضعیت خوبی قرار دارد و امکانات آن شامل مواردی مانند دو حالت رانندگی، سنسور و دوربین دنده عقب، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، بلوتوث با قابلیت اتصال به تلفن همراه، تریم داخلی دو رنگ، صندلی‌های چرمی با دوخت قرمز، رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، کاور جدید لاستیک زاپاس، بدنه‌ی دور رنگ در مدل اسپرت و وجود کیت سر اگزوز در دو سمت سپر عقب هستند.در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/28
سلام دوستان من الان پارس تندر دارم میخوام X33s بگیرم کسانی که تجربه رانندگی رو با این ماشین دارن ممنون میشم کمکم کنید نکات مثبت و منفی ماشین و البته مصرف سوخت
1396/11/28
تکیش حال آدمو بد میکنه !
وای به حال گردهمایی !!
1396/11/29
شما داشتی این ماشین رو ؟ اصلا تا حالا پشتش نشستی که اینجور اظهار نظر میکنی؟
از نداشته ها صحبت نکنیم
1396/11/29
سلام ، میشه لطفا آدرس کلوپ x33 رو تو اینستاگرام یا تلگرام بدید ، مرسی .