موضوعات داغ

قشقایی خودران؛ اولین کراس اوور هوشمند نیسان در راه است

عکس مطلب اول
نیسان قشقایی نسل جدید هم اکنون این امکان را دارد تا در بازار انگلستان به همراه سیستم ProPilot عرضه شود که یک سیستم رانندگی خودکار بشمار می رود.
نیسان قشقایی فیس لیفت در این کشور در دو تیپ Tekna و Tekna+ عرضه می شود که هر دوی آنها به موتور 1.6 لیتری دیزلی مجهز هستند که می تواند 128 اسب بخار قدرت تولید کند و برای انتقال نیروی آن نیز از گیربکس اتوماتیک استفاده شده است. قیمت پایه ی این خودرو نیز 43 هزار دلار است.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

سیستم رانندگی خودکار این خودرو با استفاده از یک کلید روی غربیلک فرمان فعال می شود و می تواند کنترل فرمان، پدال گاز و ترمز را بر عهده بگیرد.گرچه این سیستم برای حرکت در اتوبان ها طراحی شده است اما در سرعت های پایین و در ترافیک نیز کارایی لازم را دارد.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

کسانی هم که مدل دنده دستی نیسان قشقایی را خریداری می کنند می توانند با پرداخت 685 دلار پکیج کمکی رانندگی را دریافت کنند که شامل سیستم های هوشمند بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و سیستم رادار بین خطوط می شود. به گفته ی نیسان پکیج کمکی رانندگی این شرکت بیشتر توانایی های سیستم ProPilot را دارد با این تفاوت که توانایی توقف کامل و حرکت دوباره در ترافیک را ندارد.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

مدل های قشقایی که در بازار انگلستان به همراه سیستم ProPilot عرضه می شوند با نام قشقایی پایلوت وان شناخته می شوند و بر اساس فول ترین تیپ این خودرو یعنی Tekna+ ساخته شده اند و قیمت آنها نیز 46 هزار و 190 دلار است.
از امکانات مدل پایلوت وان نیز باید به تودوزی چرم ناپا، پدال های اسپرت Xtronic، رنگ متالیک آپشن، پکیج کرومی بدنه، و رکاب های جانبی را نام برد.
نیسان همچنین اعلام کرده است که نسخه‌ی پایلوت وان ارزش پرداخت اضافه ی 2 هزار و 75 دلاری را در مقایسه با مدل Tekna+ را به خاطر امکانات اضافی خود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد