موضوعات داغ

تکنولوژی سبز به سبک قهرمان رالی؛ معرفی میتسوبیشی اوتلندر PHEV 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پنج سال پیش بود که میتسوبیشی از مدل پلاگین هیبریدی اوتلندر با نام اوتلندر PHEV رونمایی کرد. پس از آن این خودرو تبدیل به یکی از محبوب ترین خودروهای هیبریدی بازار شد و حالا هم اکنون میتسوبیشی برای سال 2019 تصمیم گرفته است تا این مدل را بروزرسانی کرده و با مشخصات جدیدی روانه بازار کند.
این کراس اوور پلاگین هبیبریدی ژاپنی قرار است در کنار تغییرات ظاهری از نظر فنی نیز پیشرفت کرده و بهتر از قبل شود.

اوتلندر PHEV

اوتلندر PHEV

اصلی ترین تغییر مربوط به موتور بنزینی این خودرو می شود که قرار است یک موتور بنزینی با حجم 2.4 لیتر جایگزین موتور 2 لیتری فعلی شود ضمن اینکه برخلاف موتور فعلی که با سیکل اتو کار می کند، موتور مدل جدید همانند تویوتا پریوس توانایی کار با سیکل آتکینسون را نیز دارد. گرچه میتسوبیشی قدرت خروجی دقیق این موتور جدید را اعلام نکرده است اما گفته شده است که این موتور دارای 10 درصد قدرت و گشتاور بیشتری در مقایسه با قبل است. همچنین ظرفیت باتری های این خودرو نیز از 12 کیلووات ساعت به 13.8 کیلووات ساعت رسیده است.

اوتلندر PHEV

اوتلندر PHEV

با این اوصاف انتظار می رود که اوتلندر PHEV جدید دارای شعاع حرکتی بیشتری در حالت برقی باشد و در مقایسه با مدل قدیمی خود نیز خودرویی سریع تر باشد.
یک تغییر دیگر نیز در مدل جدید اضافه شدن حالت های رانندگی برفی است که چسبندگی و کشش خودرورا در مسیرهای برفی و یخی افزایش می دهد. همچنین حالت رانندگی اسپرت نیز در این خودرو موجود است که تمامی قدرت را به طور کامل در اختیار راننده قرار می دهد.
در نمای خارجی خودرو نیز شاهد تغییراتی هستیم که از آنها می توان به چراغ های جدید LED، چراغ های مه شکن جدید با گرافیک مربعی شکل، جلوپنجره ی جدید با سینی زیر جدید، اسپویلر سقفی بزرگتر و رینگ های جدید آلومینیومی 18 اینچی اشاره کرد.

اوتلندر PHEV

اوتلندر PHEV

در داخل کابین نیز شاهد استفاده از صندلی های جدید جلو، دسته دنده ی جدید، صفحه کیلومتر سمار جدید، تودوزی داخلی متفاوت و اضافه شدن خروجی تهویه برای سرنشینان عقبی هستیم.
میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی مدل 2019 قرار است ماه آینده در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 معرفی شود. این کمپانی همچنین از خودروی مفهومی e-Evolution نیز در ژنو رونمایی خواهد کرد.
گفتنی است که مدل های 2018 میتسوبیشی اوتلندر PHEV با قیمتی در حدود 309 میلیون تومان در بازار کشورمان نیز معرفی شده اند و از این رو عرضه مدل 2019 نیز ظرف ماه های آینده محتمل به نظر می رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/4
سلام
محصولات میتسوبیشی واقعا عالی هستن از میراژ گرفته تا لنسر و ای اس ایکس و اوتلندر . ژاپنی اصیل و با کیفیت و دارای ارزش خرید بالا.