موضوعات داغ

165 میلیارد تومان پاداش؛ دستمزدی برای نجات فیات کرایسلر از ورشکستگی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدیر اجرایی گروه فیات کرایسلر به واسطه‌ی عملکرد خود توانست این خودروساز را به پیشرفت قابل توجهی برساند و به همین خاطر بخشی از سهام این خودروسازی به عنوان پاداش در اختیار وی قرار گرفت.
سرجیو مارچیونه به دلیل عملکرد موفق خود در سالهای اخیر، سال گذشته یک پاداش 12 میلیون دلاری را دریافت کرد و حالا سهم وی از سهام گروه فیات کرایسلر نیز به 36 میلیون دلار رسیده است.
موفقیت های بزرگ گروه فیات کرایسلر سبب شده است تا نام مارچیونه در میان ثروتمندانی قرار گیرد که معمولا مالک و یا موسس کمپانی های خودروسازی هستند و نه کسانی که مدیر این کمپانی ها هستند. باید بدانید در حال حاظر سرجیو مارچیونه مالک 362 میلیون دلار ار سهام فیات کرایسلر، 190 میلیون دلار از سهام فراری و 169 میلیون دلار از سهام صنایع ماشین آلات سنگین CNH است.
مارچیونه سال گذشته به منظور پرداخت مالیات مجبور شد بخشی از سهام خود به ارزش 2.8 میلیون دلار را بفروشد، اما سهم 1.8 میلیون دلاری باقی مانده وی هم اکنون به 40 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است که از سرمایه ی اولیه نیز به میزان قابل توجهی بیشتر است.
دلیل این پاداش ها و ثروت سرجیو مارچیونه این است که وی توانست در دوره مدیریت خود به تمامی اهداف مالی از پیش تعیین شده ی این کمپانی دست پیدا کند. در حقیقت بنابر اعلام گروه فیات کرایسلر عملکرد وی برترین در میان 10 خودروساز هم رده بوده است.
سرجیو مارچیونه قرار است تا در نیمه ی اول سال 2019 خود را بازنشسته کند و به همین منظور گروه فیات کرایسلر برنامه دار تا از برنامه های خود برای سال 2018 تا 2022 در اول ژوئن امسال رونمایی کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/5
مدیران لایق ما هم برای از بین بردن صنعت خودرو سازی کشور و موفقیت در ساخت نفرین و ناسزای خریداران کلی پاداش و حقوق میگیرن .
1396/12/5
توي دنيا كلا حقوق مديران اينطوري تعيين ميشه، بخشي از سود واقعي حاصل از فعاليتشون! قانون ايرانم همينه، ولي تو محاسبه سود تمام سودهاي موهوم و بالقوه غيرقابل دستيابي رو حساب ميكنن! درحاليكه درآمد واقعي منفي هستش!
1396/12/6
چقدر شبیه مدیران ماست
فقط برای ما شرکتهای سود ده و پربازده رو ورشکسته می کنند